מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גושונים ודלקת בשדא.28/02/2012
שלום,
אני בת 34, יש לי תינוקת בת שנה וחצי שאני מניקה אותה חלקית. לפני כשבוע התחילה לי דלקת בשד עם חום, אודם מקומי וכאבים חזקים בשד אחד. כל זה תוך כדי שקיבלתי אנטיביוטיקה בגלל חיידק בגרון (רפאפן). אחרי יומיים הדלקת השתפרה, עדיין נשארו קצת כאבים. בשלב הזה כבר סיימתי עם האנטיביוטיקה. הבעיה היא שהתחלתי להרגיש גוש קטן בשד.
פניתי לרופא שביצע בדיקה ומצא 2 גושונים קטנים באותו השד, אחד ליד השני. ובלוטה קשה וכואבת בבית השחי. כל השאר היה תקין. הרופא נתן לי אנטיביוטיקה להמשיך איתה לעוד שבוע והפנה אותי לממוגרפיה וא/ס בעוד שבועיים.
אין לנו מקרים של סרטן השד במשפחה, יש סרטן האשכים (לא יודעת האם קשור).
לדעתכן, האם רוב הסיכויים שהדלקת פשוט לא עברה?
ועוד שאלה, החלטתי להפסיק להניק, זה עושה לי גודש, מה כדאי לעשות?
תודה!
א.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גושונים ודלקת בשד - תגובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי29/02/2012לגבי גודש ממש לא התחום שלי. כן כנראה שיש עדיין דלקת אבל רצוי לבצע אולטראונד למען הסר ספק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
א.29/02/2012קודם כל תודה רבה על התשובה.
רציתי לשאול האם זה הכרחי להפסיק להניק בגלל ה מצב הזה?
תודה,
א.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה - תגובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי01/03/2012אני אונקולוגית אני לא הכתובת לשאלה. מבחינתי אין צורך רק צריך לברר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה - תגובה
ד``ר עינת כרמון01/03/2012אין צורך להפסיק להניק גם במקרה של דלקת.
יש לברר האם אמנם מדובר בדלקת - מומלץ לחזור לרופא שבדק אותך ואם נותרו גושים, לבצע US.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
א.01/03/2012אני קבעתי תור לממוגרפיה וא/ס שד בעוד כשבועיים וקיבלתי המלצה מהרופא להפסיק להניק, אבל רציתי לברר כמה זה באמת נחוץ. האם התוצאות של הבדיקות יהיו מוטות בגלל ההנקה או לא?
תודה רבה!
א.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה - תגובה
ד``ר עינת כרמון01/03/2012US אין בעיה לעשות בהנקה.
ממוגרפיה בעייתית לפענוח כיוון שרקמת השד בהנקה צפופה מאוד.
אני הייתי מתחילה בUS וממשיכה לבצוע ממוגרפיה במידת הצורך על פי הממצאים. אך קשה לי להמליץ כיוון שלא בדקתי אותך.
בכל מקרה אם ממוגרפיה חיונית חשוב לרוקן את השדיים ככל האפשר לפני הבדיקה ולידע את הטכנאי/רופא/ה שאת מניקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

