מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פאג'טאלינור01/03/2012
שלום רב.
אני בת 20 היום, ובערך מכיתה ח', כלומר, בערך בגיל 14, התחיל לי גרד בפטמות, אודם, הפרשות צהובות. מאוד סבלתי מזה, אבל התביישתי, ולא הלכתי לרופא. כמה שנים לאחר מכן, הופיעו לי אקזמות בגב ונמצא שאני אלרגית לניקל, אז הנחתי שמה שיש לי בפטמות זה גם אקזמה, והתחלתי למרוח משחות עם סטרואידים שהביאו לי לגב, גם בפטמות. עד היום אני משתמשת במשחות הללו, בעיקר באלוקום. כאשר אני מורחת המצב משתפר, אבל לאחר כמה ימים חוזר. יש לי גם כמו הרבה גושים קטנים כאלה על הפטמות, חלקם בצבע יותר בהיר מצבע הפטמה, צהוב לבן כזה. התחלתי לחפש באינטרנט, והבנתי שזה יכול להיות סימן לסרטן נדיר שנקרא פאג'ט, וזה מאוד הלחיץ אותי. בשנים הראשונות זה היה עובר וחוזר והרבה יותר טוב ממהמצב היום- שפיתחתי ממש תלות למשחות.
האם יכול להיות שזה סרטן, למרות שזה התחיל לפני הרבה שנים יחסית? או שאם זה היה סרטן זה כבר היה מחמיר ממש ומתפשט ואין מצב שלא הייתי יודעת על זה? יכול להיות שזה לא אקזמה, אלא דלקת או פטריה? מה עושים במצב כזה? אני צריכה ללכת לכירורג שד? אני ממש מתביישת לעשות את זה..
אני ממש אודה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פאג'ט - תגובה
ד``ר עינת כרמון01/03/2012נדיר שמחלת פאג׳ט מופיעה בשתי הפטמות ובגיל כל כך צעיר. עם זאת, כדאי שתפני לרופא לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ורק עוד שאלה קטנה
אלינור01/03/2012אני צריכה לגשת לכירורג שד או לרופא עור?
תודה רבה על המענה המהיר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ורק עוד שאלה קטנה - תגובה
ד``ר עינת כרמון02/03/2012במקרה שלך הייתי מתחילה אצל רופא עור, שיתרשם. אם יחשוב שצריך ביופסיה או שלא תהיה תגובה לטפול אז תפני לכירורג שד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על העזרה
אלינור02/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

