מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טומוקסיפןש07/07/2012
קראתי כי בכנס כלשהו דווח שלנוטלים טומוקסיפן סיכוי של 440% שיופיע להם בשד השני סרטן שיהיה נגטיב להורמונים ובעיקר לאסטרוגן האם זה נכון והאם לדעתך הסיכוי שאני נמצאת בסטיסטיקה הזו היא גבוהה שכן אצלי נמצא שהגוש חיובי להורמונים ביחס הבא: אסטרוגן 1:4 (10-25% ) ופרוססטרון 3:4 (75%) לוקחת את הטומוקסיפן כבר כ-3 חודשים האם בגלל שהאסטרוגן בגוש נמוך מלכתחילה אני חשופה יותר להישנות סרטן שלילי לאסטרוגן? האם יש טעם להפסיק את הטומוקסיפן? שכן הגוש היה DCIS גדול מ 0.2 מ"מ ומוקד אחד? מה דעתך מזה תקופה שאני מתלבטת לגבי היתרונות והחסרונות במקרה הספציפי שלי אם בכלל כדאי להמשיך לקחת את הטומוקסיפן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טומוקסיפן - תגובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי17/07/2012אם הגידול שלך היה DCIS הטיפול בטמוקסיפן הינו למניעת גידול שני בשד הנגדי . הטמוקסיפן מפחית את הסיכון להופעת גידול רגיש להורמונים , אין שום קשר לגידול שהיה בעבר אלא הפחת בסיכון לגידול , אין הפחתה בסיכון לגידול שאינו רגיש להורמונים.
במקרה שלך אין מדובר בגידול השולח גרורות לכן אין הטיפול ניתן למניעת גרורות . זו האינפורמציה , הטמוקסיפן לא מסכן בהתפתחות גידול רק לא מונע את כולם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטומוקסיפן
ש18/07/2012האם במקרה שלי שהאסטרוגן הוא 1:4 והפרוגסטרון 3:4 ומדובר בDCIS ממוקד בגידול אחד יותר מ2 מ"מ גם מתאים טומוקסיפן בהתייחס לעובדה כי הגידול רגיש רק מעט לאסטרוגן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטומוקסיפן - תגובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי19/07/2012אני שוב רוצה להסביר אטמוקסיפן הינו מניעה להתפתחות גידול אחר ללא קשר לגידול שהיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

