נשאית שני הגנים BRCA

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשאית שני הגנים BRCA
    כלנית
    22/02/2008

    שלום רב, אני בת 39. לאחרונה התגלה בי גוש שאתי בזקיף השד. תוצאות בדיקה גנטית מראות כי יש בי את שני הגנים. עברתי ניתוח להוצאת הגידול . עכשיו אני מקבלת טיול כימותרפי 7/8. לפני הקרנות, ביולוגי והורמונלי. הומלץ לי על ניתוח לכריתת השחלות. ואני שוקלת אף כריתת שדיים על מנת למזער את חזרת הסרטן בעתיד. אשמח לקבל את המלצתך. כלנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשאית שני הגנים BRCA

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוחים מניעתיים

    ד''ר תניר אלוייס
    22/02/2008

    שלום לך,
    אכן ההמלצה לנשאיות באופן כללי היא כריתה מניעתית של השחלות לפני גיל 40, וכריתת שדיים מניעתית דו צדדית או מעקב צמוד מאוד הכולל לפחות בדיקה ידנית והדמיה (ממוגרפיה ו/או אולטרסאונד ו/או MRI) כל 6 חדשים.
    עם זאת, אלא החלטות לא קות, ולא נראה לי שפורום באינטרנט הוא המקום לתת המלצה פרטנית בשאלות כל כך חשובות.
    אני מציעה שתפני לרופאים המטפלים בך לדון בכל האספקטים של האפשרויות שהצגתי.
    ההמלצות גם עשויות להשתנות על פי שלב המחלה למשל, או מצבך המשפחתי, כך שחשוב לדון בכל מקרה לגופו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו