ממוגרפיה לאחר שנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממוגרפיה לאחר שנתיים
    סימה
    22/08/2012

    שלום רב לרופאים,בת 51.5 עקב גוש בשד ימני נשלחתי לפני שנתיים לעשות ממוגרפיה,ולאחריה עברתי אולטרסאונד במכון מור.המימצאים היו ציסטות בשד הימני 0.8 מ"מ.היתי במעקב אצל כירוג חצי שנה לאחר מכן אחרי חצי שנה שוב אולטרסאונד.הממצאים שהציסטות קטנו ל0.3 מ"מ שוב לרופא כירוג שקבע לי תור לעוד שנתיים מעקב שיחול מחר.אנ י כבר 7 חודשים ללא מחזור. לי שוב ממוגרפיה ואני שוב בלחץ שמא ימצא לי סרטן השד למרות שכולם אומרים לי למה את בלחץ.כי קראתי באינטרנט שלאחר סיום המחזור בתקופת המונפזה אמורים להיות בשד הסתידויות בגלל חוסר סידן או שהסתידויות יכולות להיות ממאירות.האם ציסטות כמו שלי יכולים לגדול או להיות ממאירות.מה עושים לציסטות עם הם גדולות? למרות שאין במשפחתי סיפור של סרטן השד ,אני כל הזמן מפחדת.לפעמים יש לי כאבים בשד כמו שהיו לפני שנתיים.האם זה שינוי בהורמונים או סרטן חלילה.המודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממוגרפיה לאחר שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממוגרפיה לאחר שנתיים - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    23/08/2012

    כאבים לא סימן לסרטן . סרטן שד לא כואב. בסה"כ לא היה לך כלום חוץ מציסטות . בדרך כלל הן נעלמות לאחר תקופה. לא ברור לי מה הדאגה , לצערנו לנשים יש סיכון אכן לחלות בסרטן שד , יש גם מחלות אחרות קשות לא פחות האם את פוחדת שתחלי בכל המחלות? את במעקב טוב עושה ממוגרפה כפי שצריך , זה הדבר שצריך לעשות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו