בדיקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקה
    מירב
    23/08/2012

    עשיתי בדיקת שד שכירורג בדק ואמר שאינו רואה דבר, אך הוא ממליץ לכל המטופלות שלו לעשות בדיקת ממו+אולט' התשובה כך: מבנה רקמת השד הוא פברוגלנדולרי בעיקרו ממו בדיקה תקינה בירדס :1 בדיקה תקינה
    בדיקת אול' בשני השדיים תבנית סונוגרפית תקינה
    בשמאל:גושים סולידים:בשעה 5 כ1 ס"מ מהפיטמה הודגם גוש בדול 1.4 ס"מ אובלי, מוגדר, איזואקוגני, לא מישושי בירדס:2 ממצא שפיר
    ציסטות: בודדות עד 0.5 ס"מ פזורות השד, בירדס 2 ממצא שפיר
    צד ימין
    ציסטות מרובות בגדלים שונים מפוזרים בשד בירדס 2 ממצא שפיר
    בית שחי תקין בירדס ובסוף רשום ממצא שפיר.
    אני דיי מודאגת בת 39 לאחר 3 לידות, אין לי סיפור במשפחה של סרטן שד.(קירבה 1) אשמח לדעת מה את מציעה האם יש מה לדאוג, מה משמעות הציסטות? הגוש? נשמע ממש מפחיד, תודה מראש מירב
    שכחתי להוסיף שאני סובלת מתסמונת קדם מחזור 7-10 לפני וסבב המחזור שלי בין 21-25 יום וזה שנים אני חושבת אפילו מאז שאני נערה אני סובלת האם יש קשר בין המימצאים לזה, והאם יש מצב שגם המימצאים יכולים להיעלם? תודה שוב מירב האם צריך לחזור לרופא עם התוצאות והאם יש הבדל בין כירורג רגיל או למישהו שמתמצא בשד למי לגשת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    02/09/2012

    על פי התשובה אין ממצא ממאיר , ציסטות לא מפחידות והן נעלמות . אין הרבה מה לעשות אני ממליצה לחזור לרופא הכירורג להמשך מעקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו