גוש דלקתי בשד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גוש דלקתי בשד
    מירית
    11/10/2012

    דוקטור שלום
    אמא שלי בת 70 לפני שלושה שבועות הופיע לה בשד מתחת לפיטמה
    גוש קשה וכואב השד היה נפוח ואדמומי, אימי הלכה לרופאת מישפחה והיא במקום לשלוח אותה לכירוג שלחה אותה דחוף לעשות ממוגרף , הממוגרף לא היה תקין ראו גוש אבל צריך להשלים את הבדיקה לקחתי אותה לרופא כירוג והוא אמר שהיא לא הייתה צריכה לעשות ממוגרף אלא אולטרסאונד כי לא רואים כלום שיש דלקת בנתיים הוא נתן לה אנטיביוטיקה לעשרה ימים ואמר לה לעשות אולטרסאונד אחרי 10 ימים , אחרי 10 ימים זה עדיין לא עבר והיא הלכה לכירוג אחר מכיוון שהוא היה בחופש והיא המשיכה לה את הטיפול לעוד שבוע, היא סיימה עם הכדורים אומנם יש הטבה כבר לא נפוח אבל הגוש נמצא עדיין וכואב אני מאוד מודאגת מדוע זה לא עבר וחושבת מחשבות לא טובות יש לציין שאין הפרשה או משהו , יש לה לעשות אולטרסאונד וממוגרף שוב ורק עוד שבוע וחצי יש לה תור לרופא , האם זה יכול להיות אבצס אני לא רוצה לחשוב על משהו לא טוב , אני מנסה לקרוא באינטרנט על סימפטומים לדלקת וסרטן ולא מצליחה להבין , מדאיג אותי שלא עבר לה לגמרי, אמא שלי לא מודאגת היא טוענת שזה דלקת ולוקח זמן שזה עובר אבל אותי זה מדאיג עד שיהיו תשובות זה יקח זמן , האם באמת יכול להיות שזה סוג של אבצס שאנטיביוטיקה לא מעבירה וצריך לפתוח , אני יודעת שזה רק השערות ואני יודעת שאני צריכה לחכות אחרי הבדיקות אבל החוסר ידיעה מלחיץ אותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גוש דלקתי בשד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוש דלקתי בשד - תגובה

    ד``ר עינת כרמון
    14/10/2012

    יש להמשיך הטפול האנטיביוטי לפי הנחיות הרופא המטפל, לבצע US וביופסיה לפי הממצאים ולהמתין לתשובה הפתולוגית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו