פענוח us

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח us
    מיה
    07/11/2012

    בת 34, אימי חלתה בגיל 40 בסרטן השד, ביצעה בדיקות גנטיות - שליליות.
    אני מקפידה מדי שנה לערוך בדיקת שד ידנית על ידי כירורג שד וus
    השבוע ביצעתי בדיקת שד ידנית - שדיים תקינים
    כמו כן ביצעתי us: שד ימין - לא הודגמו קשריות לימפה מוגדלות בבית השחי, ניצפתה רקמת שד פיברו בלוטית, אין רואים ממצאים ציסטיים או סולידיים brads1
    שד שמאל: לא הודגמו קישריות לימפה מוגדלות בבית השחי. בשעה 1 כ - 2 ס"מ מהפיטמה ניצפו שני מיבנים היפואקוגניים בגודל של כ - 2.8 מ"מ כאשר אחד מהם נראה ציסטי אך טיבו של הממצא השני אינו ברור - ציסטי?מוצק? birads3
    הומלץ לי לחזור על בדיקת הus בעוד 3 חודשים לשד שמאל, לדברי הרנטגנאית בעיקר בגלל ההיסטוריה המשפחתי. אני ממש מבוהלת. האם יש סיבה ממשית לדאגה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח us

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח us - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    07/11/2012

    אין לי תשובה אחרת , אני לא בדקתי אותך ומהרשום באולטרסאונד יש להמשיך לעקוב. אם את מוטרדת גשי לבדיקה לכירורג יתכן ויש מקום לביצוע MRI

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו