קרבופלטין -ירידה בטסיות פגיעה בכבד?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרבופלטין -ירידה בטסיות פגיעה בכבד?
    חגית
    20/11/2012

    שלום רב!
    אני יודעת שהפורום מיועד לחולות בסרטן שד ואני חולה בסרטן השחלות.ובכל זאת לא מצאתי מענה והשאלה שלי היא אך ורק בענין טיפול תרופתי שקיים גם בסרטן השד.
    האם קרבופלטין גורם לעליה באנזימי כבד?
    האם קרבופלטין יכול להביא לירידה בספירת דם כדוריות לבנות,אדומות וגם תרומבוציטים עד 50000. או שכל זה קשור גם לפגיעה בכבד?
    איך אפשר לדעת אם זה נובע מרעילות של תרופה או שמדובר בגרורה בכבד?
    האם העובדה שמספר הטרומבוציטים כל כך נמוך מלמדת על פגיעה בכבד?
    מה בעצם עושים דוחים את הטיפול או מורידים מינון?
    אני מאוד מקווה לקבל מענה.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרבופלטין -ירידה בטסיות פגיעה בכבד? - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    22/11/2012

    אחת מתופעות הלואי של הקרבופלטין הינה ירידה בטסיות ללא כל קשר לכבד.האם את מקבלת רק קרבו? בדרך כלל לא גורם להפרעות בתפקודי כבד אך זה לא מחייב שיש גרורה יתכן ויש גורם אחר או תרופה אחרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרבופלטין או גרורה בכבד?

    חגית
    23/11/2012

    תודה!
    אני מטופלת בקרבופלטין בלבד משום שלפני 5 שנים כשחליתי לראשונה ,הטקסול גרם לי נוירופתיה.וכך הפעם ניסו להשהות את הטיפול בטקסוטר.היות והספירה ירודה גם אי אפשר להוסיף טקסוטר.לפני הטיפול תפקודי כבד היו תקינים פרט לעליה קלה ב-GGT עד 32(ערך מעבדתי תקין הוא עד 28).
    כיום לאחר 2 טיפולים הערכים הם:

    ALT-197
    AST- 143
    LDH-483
    GGT-98
    ALKP-115

    וטסיות הדם 55000( המוגלובין 9.1 נויטרופילים 1.5 לויקוציטים 3500 כדוריות אדומות גם נמוכות )
    במקביל לעליה באנזימי כבד הסמן CA-125 ירד .ואני בכל זאת חוששת מגרורה בכבד כי בניתוח ראו שהגידול יושב על שער הכבד ובפריטונאום והחליטו לא להוציא כלום . המנתח טען שהכבד חלק והוא לא יודע אם יש גרורה מה שלפני הניתוח הועלה כאפשרות בMRI אבחנה מבדלת המנגיומה שנצפתה ב-US. זהו הסיפור.
    ועכשיו אני דיי חוששת,בכל זאת גרורה בכבד בעצם משנה מאוד את תוחלת החיים שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרבופלטין או גרורה בכבד? - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    23/11/2012

    אני לא ממש יכולה להוסיף אם לא רואים דבר בMRI יש לחזור כמובן לאחר תקופה מסוימת לברר שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו