חששות לאחר ביופסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חששות לאחר ביופסיה
    מודאגת
    21/11/2012

    ערב טוב..
    בת 27 בריאה בד''כ לאחר מישוש עצמי מצאתי גוש בשד שמאל נבדקתי ע''י כירורג שד שמצא את הגוש והפנה אותי לUS נמצא בבדיקה גוש בגודל 0.7 מ''מ בשד שמאל בשעה 2המתאים לפיבראדינומה, התבקשתי לבצע מעקב לאחר כחצי שנה וכך עשיתי בבדיקה החוזרת של הUS נמצא אותו גוש בגודל 2 ס''מ ''ככל הנראה פיברודיאנומה.''.. וממצא חדש בחודש האחרון הפיטמה בשד שמאל נהיית כמו גומה שקועה לסירוגין..

    הופנתי לביופסיה, והרופאה שביצעה את הביופסיה לא מצאה את אותו גוש באותו מקום אלא בשעה 11 באותו שד לקחה לי דגימה והפנתה אותי לMRI.. זה מאוד הלחיץ אותי !
    רציתי לדעת אם הנוזל שיוצא בביופסיה שעוד לא עבר בדיקה במעבדה יכול להעיד על משהו , ולמה בעצם היא הפנתה אותי לMRI... ?(מצטערת על האורך.. אבל אני מחפשת דרך להירגע עד שיגיעו התוצאות)
    תודה ויום טוב:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חששות לאחר ביופסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חששות לאחר ביופסיה - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    22/11/2012

    החומר מהביופסיה יתן תשובה לגבי אותו איזור ממנו נלקחה הבדיקה. אם יש גידול שם הביופסיה היא התשובה. מרי נשלחת על מנת לברר את כל השד, בגילך קשה לבצע בדיקה אחרת מהימנה. מאחר ויש משיחת פיטמה פנימה הבדיקות מאד חשובות ואין ברירה צריך להמתין לתשובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו