הורמונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורמונים
    ש
    21/11/2012

    אני בת 54.5 לאחר כריתה חלקית בשד עקב DCIS. לאחר 6 חודשים של טומוקסיפן היה לי עיבוי רציני של הרחם עברתי היסטוסקופיה שיצאה תקינה ולכן המליצו על המשך טומוקסיפן (עד לבירור הסטוסקופי היתה לי הפסקה של חודש) רופא נשים מקופת חולים המליץ לי על כדורים DYDROGESTERONE 10 MG ּ + SPASMEX 30 MG TAB 30 MG + DECAPEPTYL CR 3/75 AMP 3/75 MG כדי להפסיק את הפעילות השחלתית שעל פי בדיקות הורמונליות עדין יש פעילות גבוהה האונקולוגית למרות שלא הכירה את סוג הכדורים רק את הזריקות (או להפך) המליצה על הטיפול אך כירורגית שד אמרה לי בשום פנים לא לקבל טיפול הורמונאלי שכן הדבר מסכן אותי ועלול להיות לי הישנות של גידול בשד ורצוי שהפעילות ההורמונאלית תסתיים לבד אשמח לחוות דעתך שכן אי הפסקת הפעילות ההורמונאלית עלול לגרום לעיבוי נוסף ואולי גרוע מכך ומצד שני מדובר בכדורים וזריקות הורמונאליות עם כל ההשלכות שלהם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורמונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו