הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה
    איריס
    04/03/2008

    לפני כשנה וחצי הייתי אצל רופא כירורג שד ששלח אותי לאולטרסאונד שד המימצא היה 2 ציסטות בשד שמאל באמצע הפנימי שהגדולה בניהם בגודל 0.34 , לאחר חצי שנה מהביקור נכנסתי להריון במהלך ההריון הרגשתי גוש בשד שמ' הלכתי לבדיקה שנית (בערך בחודש שישי להריון) אצל הכירורג ולדבריו הכל בסדר, היום אני אחרי לידה (4 חודשים אחרי) אני מניקה ובמישוש אני מרגישה גוש באותו איזור אך נראה לי יותר גדול, יש לציין כאשר השד מלא הגוש מורגש יותר ולאחר שאני מניקה הגוש כמעט ונעלם ואיני מרגישה אותו אך כאשר השד מתחיל להתמלא אפילו לאחר רבע שעה הגוש מורגש, יש לי תור לרופא בעוד כשבועיים , הייתי אצל רופא משפחה שאמר לי שכנראה יש קשר להנקה , השאלה שלי האם אני צריכה להיות מודאגת והאם אכן יש קשר להנקה התור עוד שבועיים ואני קצת בלחץ.

    תודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוש בהנקה

    ד''ר תניר אלוייס
    04/03/2008

    שלום איריס,
    מה שאת מתארת - גוש שנעלם לגמרי אחרי הנקה - נשמע כמו משהו שקשור לחלב.
    מובן שצריך גם להיבדק ע"י רופא, אבל זה לא נשמע כמו משהו מדאיג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו