מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם לכרות את השד?guit14/03/2008
שלום רב ד"ר עוזיאלי:
אני בת 52 ולאחר ממוגרפיה נשלחתי לבדיקת ממוטומיה בשד שמול לשני אזורים. באזור בעליון פנימי התקבל DCIS מההיסתידויות ומההיסתידויות באזור עליון חיצוני היתקבל היפרפלסיה, עברתי למפקטומי + SNB של ההיסתידויות העליוניות בלבד . אזור ההיסתידויות עם היפרפלסיה רחב ולכן לא ניתן להוריד אותו מבלי לכרות את השד כולו, לכן הכרורג החליט להאשיר את השד ולעכוב אחרי השד.
בבדיקת הפתולוג: ללא סרטן פולשני וHIGH GREAD , בלוטות נקיות. הטיפול היה צריך להיות הקרנות וטמוקסיפן. כאשר חזרתי לאונקולוג הוא חשב שזו חוסר אחריות מטעם הכרורג להאשיר אותי ככה כאשר הממוטומיה היא דגימה בלבד ויכול להיות יש כבר גידול, לדבר האונקולוג אם צריך לכרות את כל השד כדי לבדוק שאין תאים סרטניים ... אז.... זה המכיר.
בינתיים הוחלט לא להתחיל הקרנות, עוד 3 חודשים ממוגרפיה חוזרת , להתחיל עם טמוקסיפן.
אגב, לא מצאתי כרורג שהסכים עם האונקולוג והיה מוכן להוריד את השד.
שאלה: את חושבת שצריך להוריד את השד?
במידה ואני עושה הקרנות, האם לעולם לא אוכל לעשות שיחזור, במידה והסרטן יחזור ואני אחרי הקרנות?
תודה על תשובתך המהירה
גיט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת שד
ד''ר תניר אלוייס16/03/2008שלום לך,
מובן שבפורום כשה אין שום אפשרות לתת ייעוץ פרטני, בטח שלא מבלי לראות את הצילומים , ובוודאי לא בשאלה כ"כ משמעותית כמו כריתת שד...
עם זאת, מבחינה עקרונית ניתוח שלא נכרת בו הגידול בשלמות, בין אם זה גידול ממאיר או גידול טרום ממאיר, הוא ניתוח לא מספק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

