מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טמוקסיפן ופרוגנוזהדינה15/03/2008
קצת על עצמי:
אני אחרי כל הטיפולים...כבר כ- 8 חודשים אחרי טיפול כימו ( להקטנת הגידול ושמירת צורת השד), ניתוח, חודשיים אחרי הקרנות.
היה גידול מקומי, ללא בלוטות מעורבות ( בלוטת זקיץ נקיה ), HER 2 שלילי, רצפטורים חיובים.
K67 היה 5 %....סה"כ הגידול לא היה אלים....
עכשיו אני כבר יותר מחודש עם טמוקסיפן בלבד...( ללא זריקות לוקרין...בנתיים האונקולוגית שלי לא נתנה לי זריקות לשמחתי...)
אבל אמרה שצריך לעשות בהמשך בדיקת דם להורמונים...מה זה בעצם אומר?
מה יכול להיות?
אני ממשיכה לקבל מחזור....בתנים רגיל...( והאונקולוגית אמרה שזה בסדר שהמחזור חזר...ואני שמחתי מאוד )
אני בת 41 בעוד חודש...
השאלה - בתניים לא מרגישה כלום הטמוקסיפן ( למרות שחכיתי לתופעות לוואי קשות....כתבו הרבה דברים די מפחידים על התרופה...) ואני ל מרגישה כלום....וגם לא גלי חום...( האם זה בסדר? האם עוד יהיו?...)
האם טמוקסיפן מפסיק מחזור הוסת ולגמרי או רק משבש???
אני עדיין קבלתי רגיל, אבל....זה רק התחלה...מחכה לשבושים....להפסקת המחזור....
האם זה קורה תמיד?
ו...אם מחזור יפסק - זה נקרא "תופעת לוואי" כפי שכתוב באלון? צריך להתייחס לזה ברצינות ולפנות לרופא???
ומה הפרוגנוזה שלי להית בריאה גם בהמשך? ( אני חושבת שאני בריאה כבר...אפשר לחושב כך???
יש לציין שאני מרגישה מצויין!)))
סליחה על סיפור הארוך...
תודה לך ושבת שלום!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדר' עוזיאלי ותניר - תוכלו לענות לי
דינה17/03/2008בבקשה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבריאות שלמה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי17/03/2008טמוקסיפן לעיתים מפסיק מחזור וסת אך לא תמיד, אם מפסיק אין כל בעיה. יש לך הרבה מאד שאלות שלא ניתן לתת תשובה בפורום. את צריכה כנראה שיחה יותר מעמיקה עם האונקולוגית. יש נשים שיש להן תופעות לואי מטמוקסיפן ויש כאלה שאין להן.סיכוייך טובים להיות בריאה לחלוטין. כעת את בריאה אולם בגידול כפי שהיה לך יש מעקב מאחרולמרות כל הטיפולים עדיין קימת סכנה של תאים ממאירים, לכן את מקבלת טמוקסיפן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדר' עוזיאלי - איזה מעקב יכול להיות
מירי17/03/2008לגילוי תאים ממאירים שאולי בכל זאת נשארו בגוף?
מה עושים?
מרקרים? ( הרופאה שלי לא ממליצה )..
מה עוד אפשר לעשות ( חוץ ממוגרפיה ו-US )???
מה יש לעשות לגילוי גוגרות עתידיות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגילוי
פרופסור ביאטריס עוזיאלי20/03/2008כמו שכתבת עתידיות? אולי בכלל אין. בקיצור אם אין עדות אין מה לבדוק. חשוב לגלות מוקדם סרטן ראשוני, גרורות אין מושג כזה גילוי מוקדם. אם יש גרורות זה לא מוקדם. מרקרים עושים אך זה לא ממש גילוי מוקדם , בעיקר חשוב לנסות להרגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

