טמוקסיפן ופרוגנוזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טמוקסיפן ופרוגנוזה
    דינה
    15/03/2008

    קצת על עצמי:
    אני אחרי כל הטיפולים...כבר כ- 8 חודשים אחרי טיפול כימו ( להקטנת הגידול ושמירת צורת השד), ניתוח, חודשיים אחרי הקרנות.
    היה גידול מקומי, ללא בלוטות מעורבות ( בלוטת זקיץ נקיה ), HER 2 שלילי, רצפטורים חיובים.
    K67 היה 5 %....סה"כ הגידול לא היה אלים....

    עכשיו אני כבר יותר מחודש עם טמוקסיפן בלבד...( ללא זריקות לוקרין...בנתיים האונקולוגית שלי לא נתנה לי זריקות לשמחתי...)
    אבל אמרה שצריך לעשות בהמשך בדיקת דם להורמונים...מה זה בעצם אומר?
    מה יכול להיות?
    אני ממשיכה לקבל מחזור....בתנים רגיל...( והאונקולוגית אמרה שזה בסדר שהמחזור חזר...ואני שמחתי מאוד )
    אני בת 41 בעוד חודש...

    השאלה - בתניים לא מרגישה כלום הטמוקסיפן ( למרות שחכיתי לתופעות לוואי קשות....כתבו הרבה דברים די מפחידים על התרופה...) ואני ל מרגישה כלום....וגם לא גלי חום...( האם זה בסדר? האם עוד יהיו?...)
    האם טמוקסיפן מפסיק מחזור הוסת ולגמרי או רק משבש???
    אני עדיין קבלתי רגיל, אבל....זה רק התחלה...מחכה לשבושים....להפסקת המחזור....
    האם זה קורה תמיד?
    ו...אם מחזור יפסק - זה נקרא "תופעת לוואי" כפי שכתוב באלון? צריך להתייחס לזה ברצינות ולפנות לרופא???

    ומה הפרוגנוזה שלי להית בריאה גם בהמשך? ( אני חושבת שאני בריאה כבר...אפשר לחושב כך???
    יש לציין שאני מרגישה מצויין!)))
    סליחה על סיפור הארוך...

    תודה לך ושבת שלום!



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טמוקסיפן ופרוגנוזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' עוזיאלי ותניר - תוכלו לענות לי

    דינה
    17/03/2008

    בבקשה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בריאות שלמה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    17/03/2008

    טמוקסיפן לעיתים מפסיק מחזור וסת אך לא תמיד, אם מפסיק אין כל בעיה. יש לך הרבה מאד שאלות שלא ניתן לתת תשובה בפורום. את צריכה כנראה שיחה יותר מעמיקה עם האונקולוגית. יש נשים שיש להן תופעות לואי מטמוקסיפן ויש כאלה שאין להן.סיכוייך טובים להיות בריאה לחלוטין. כעת את בריאה אולם בגידול כפי שהיה לך יש מעקב מאחרולמרות כל הטיפולים עדיין קימת סכנה של תאים ממאירים, לכן את מקבלת טמוקסיפן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' עוזיאלי - איזה מעקב יכול להיות

    מירי
    17/03/2008

    לגילוי תאים ממאירים שאולי בכל זאת נשארו בגוף?

    מה עושים?
    מרקרים? ( הרופאה שלי לא ממליצה )..

    מה עוד אפשר לעשות ( חוץ ממוגרפיה ו-US )???

    מה יש לעשות לגילוי גוגרות עתידיות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גילוי

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    20/03/2008

    כמו שכתבת עתידיות? אולי בכלל אין. בקיצור אם אין עדות אין מה לבדוק. חשוב לגלות מוקדם סרטן ראשוני, גרורות אין מושג כזה גילוי מוקדם. אם יש גרורות זה לא מוקדם. מרקרים עושים אך זה לא ממש גילוי מוקדם , בעיקר חשוב לנסות להרגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו