ציסטה בשד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטה בשד
    אילה
    25/04/2013

    שלום,
    אני בת 32 ,
    וכבר כמה חודשים שאני חשה כאב בשד.ולאחר שעשיתי בדיקה עצמית לשד
    חשתי בגוש קטנטן שממנו מגיע הכאב.
    הלכתי לכירורג שד שהפנה אותי לאולטרסאונד.
    באולטרסאונד ראו 2 גושים, שנראים רגילים (שפירים)
    חזרתי לכירורג שאמר שאין צורך בשום ביופסיה או צילום MRI
    ושרק נעקוב עוד חצי שנה.
    הבעיה שזה לא מרגיע אותי, כי יש לי כאב חד כשנוגעים בשד היכן שהגוש הכואב נמצא.
    והכירורג אומר שהאין לו מושג ממה זה נובע.
    אבל אני מודאגת מהכאב הזה.
    זה אינו כאב שד רגיל שחווים בזמן מחזור/ביוץ
    ובגלל היסטוריה משפחתית של 2 דודות שחלו בסרטן השד. אני לא שקטה
    הבנתי שהסטטיסטיקות אומרות שבגילי אין זה בדר"כ מעיד על גדול סרטניאך לפעמים הסטטיסטיקות טועות. וגם רופאים טובים מאבחנים לא נכון.
    והלכתי לרופא שנחשב כירורג בכיר. האם יש מקום לעוד דעה.?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטה בשד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה בשד - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    30/04/2013

    סרטן שד ברוב רובם של המקרים אינו כואב, דוקא מתאים לציסטה.כמה רופאים וכמה דעות שניות כן ירגיעו אותך?....כמובן שזכותך ללכת לרופא נוסף שיראה ויבדוק אותך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו