ציסטה לא צלולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטה לא צלולה
    דנה
    27/06/2013

    שלום,
    אני בת 30 יש לי גוש פיברוטי בשד ואני סובלת כבר 3 שנים מהפרשה ירוקה מהפטמה.
    לפני כשנתיים עברתי ניתוח בשד שבו הוציאו 2 צינוריות בניסיון לעצור את תופעת ההפרשה שמפריעה לי ביום יום.
    הניתוח לא עזר וההפרשה ממשיכה.
    השבוע נשלחתי לעבור ניקוז של ציסטה שנמצאת קרוב לאזור ההפרשה בטוענה שאולי היא הגורם להפרשה.
    במהלך הבדיקה הרופאה החליטה לשנות את הבדיקה ובמקום נוזל לקחה דגימות של רקמות מהסיצטה.
    במכתב השחרור של הבדיקה היה רשום" ציסטה לא צלולה".
    אשמח לדעת מה יכולה להיות הסיבה שהרופאה החליטה לשנות את הבדיקה ומה זה אומר ציסטה לא צלולה?.
    תודה,
    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטה לא צלולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה לא צלולה - תגובה

    ד``ר עינת כרמון
    27/06/2013

    ציסהט הינה כיס מלא נוזל. לפי מראה בUS ניתן להעריך אם מדובר בנוזל צלול (ואז מוגדרת כציסטה פשוטה, שלרוב אינה מצריכה התערבות), או בתוכן סמיך יותר, אם יש בציסטה מחיצות וכו' (ואז מגדירים כציסטה מורכבת, ובד"כ לוקחים ביופסיה לדגימת רקמה, לפי שיקול דעת הרופא הבודק).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו