מצחיק שקיים פורום כל כך פרימיטיבי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצחיק שקיים פורום כל כך פרימיטיבי
    שיטין
    29/07/2013

    מתי המציאו את ההקרנות והכימותרפיה? במלחמת העולם הראשונה? יאללה, רופאות גאונות של הפורום הזה, תתקדמו הלאה. הסרטן צוחק עליכם, ישנה עלייה של עשרות אחוזים בכל שנה של חולי סרטן, היו שנים שבהן הייתה עלייה של מאה אחוז בחולי הסרטן בעולם, הגאווה המטופשת של הרופאים שיש כביכול אפקטיביות מעט טובה יותר בטיפול נגד סרטן היא בעובדה שיש דרכי בדיקה מוקדמים לאיתור הסרטן בשלבים מוקדמים. הקרנות וכימותרפיה יעילים באחוזים בודדים (כ-5%) בטיפול נגד הסרטן, ומאידך, הורסים ומחלישים את הגוף.
    כיום אנשים מבינים יותר ויותר שהרופאים הם בדיחה, הסרטן חכם הרבה יותר מהידע העלוב והמכשור הפתטי שקיים כיום נגד הסרטן.
    פורום פתטי ועלוב, מצחיק אותי בכלל שאנשים שואלים שאלות על הרפואה הקונבנציונלית וממשיכים לעבור הקרנות ולשתות רעל עכברים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורום עלוב?!

    מוטי
    30/07/2013

    שלום לך, אם כל כך פתטי ועלוב מה את/ה עושה כאן? רוצה למכור משהו ולא מצליח/ה? זלזול ברופאים שלנו?! את/ה יכול/ה רק להתבייש, לטיפשות עדיין לא מצאו תרופה, מצטער בשבילך!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטי אתה חתיכת מפגר פסיכי

    הראל
    01/08/2013

    אתה מודע לסטטיסטיקה של חולי הסרטן? לגידול העצום בהם מדי שנה? אתה מודע לעובדה שהרופאים בכלל לא יודעים איך למנוע סרטן? ממה הוא מגיע לגוף? מה הסיבות? אתה מודע לסטטיסטיקה הנוראה של הצלחת ההקרנות והכימותרפיה? אתה נאיבי, פתטי ועיוור שמובל כצאן.
    אני מחכה שתבדוק את מה ששאלתי ומה שיש כיום לרופאים להציע לחולי הסרטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטטיסטיקות

    מוטי
    02/08/2013

    שלום הראל, נצא מנקודת הנחה שאתה צודק בכל מה שאתה כותב, אז מה? לא ברור לי למה אתה חושב שהרופאים לא יודעים כלום על מחלת הסרטן? מה בעצם אתה רוצה להגיד? יש לך אלטרנטיבות אחרות? סתם להכפיש

    מבלי לתת מענה אחר, זה פתטי! אני לא מצליח להבין מה מביא אותך לכתוב כך בפורום שהוא כל כך חשוב להרבה מאוד אנשים. אני מאחל לך בריאות טובה, אבל תזכור תמיד, וזה נכון לגבי כל דבר בחיים, לטיפשות אין תרופה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני עושה הכל במטרה לעזור לחולים

    הראל
    02/08/2013

    אני יודע מה זה לאבד בן משפחה בגלל היחס המתנשא של הרופאים בארץ שמחשיבים עצמם ללא פחות מאלוהי הגלקסיה.
    הם לא מבינים שהחיים הם שלנו והתפקיד היחיד שלהם הוא לייעץ לנו מה כדאי ומה לו, וגם את זה אנחנו לוקחים בעירבון מוגבל.

    אני אנסה לעזור לכם בדרך מעט שונה שתשמע מעט יחצ״נית, אבל בשביל להציל חיים נעשה הכל.
    יש ספר שכתב אותו ד״ר יוסף ברנר, רופא ישראלי שמנהל את המחלקה האונקולוגית במרכז הרפואי וולפסון, הוא מטפל למעלה מ-15 שנים בחולי סרטן בדרכי טיפול משלימות. הוא מנהל מרכז ״ניו-הופ״ (תקווה חדשה) לטיפול בחולי סרטן בשיטות של רפואה משלימה.
    העניין שהכי מפתיע הוא שהוא בעצמו התבשר שהוא חולה סרטן, הוא מתאר הסרטן הקטלני שהתגלה אצלו ובתוך 4 חודשים הצליח להפטר ממנו כמעט לחלוטין.
    הספר נקרא ״תעצרו את הסרטן אני רוצה לרדת״.
    ספר שמקיף כל פרט ופרט בנושא הזה שנקרא סרטן. 601 עמודים.
    זה מציל חיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואני חייב להוסיף- יש פתרונות מעולים

    הראל
    02/08/2013

    אני ממש לא רוצה להשמע פסימי עבורכם, אדרבא.
    יש פתרונות יעילים ומהירים למלחמה בסרטן.
    יש שיטות שפשוט מצליחות, שיטות שאפשר לקרוא באינטרנט, שאין שום סיכוי שתקבלו מהרופא שמטפל בכם בבית החולים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטטיסטיקה

    מוטי
    03/08/2013

    הראל שבוע טוב, לא הבנתי עדיין מה תפקידך בכח? נצא מנקודת הנחה שאתה מבין יותר מהרופאים, אז מה בעצם אתה מציע? אין לך ממה להתעצבן, כל אחד בוחר בטיפול שנראה לו, הרופאים שלנו מעולים, אתה טוען שהם לא יודעים וחבל! בקיצור, הרבה אנשים יודעים את מה שאתה יודע, אני לא מצאתי בדבריך משהו שיכול להואיל, שיהיה לך שבוע טוב ואתה מוזמן להיות יותר קונקרטי ולתת הצעות טובות יותר משל הרופאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטי, אתה נאיבי מדי

    הראל
    06/08/2013

    גם אני הייתי נאיבי והרגשתי בטוח כשאמא שלי הלכה לביקורים תקופתיים בהית חולים, צחקתי על הסרטן, צחקתי על הפרסומות של סרטן השד. חשבתי לעצמי ״מה יש לנשים ללכת לבדיקה מוקדמת? מקסימום יהיה להן גוש, כמה הקרנות, כימותרפיה, ניתוח להוצאת הבלוטות הנגועות, וזהו!״.

    חבל לי וכואב לי לשמוע על הנאיביות שלך, על האמונה העיוורת, אבל יותר מזה, זה נובע מתוך עצלות ותו לא.
    אתה מתאר רופאים מהוללים שיודעים הכל על המחלה, יודעים ממה היא נובעת, יודעים איך לטפל בה עם טיפולים חדשניים, לא פוגעים באיברים נוספים וממוטטים את כל המערכת החיסונית, לא הורגים את התאים הבריאים, לא מעודדים תאים סרטניים וגרורות להתפרץ, ועוד הרבה מאוד מגרעות/חסרונות איומים שהרפואה הקונבנציונלית יכולה להציע לחולה.
    המלצתי בהודעותיי הקודמות על ספר של ״ד״ר יוסף ברנר״, ספר שמקיף באופן מלא ומדויק את מחשבותיהם של הרופאים, יחסם כלפי המטופלים, התאמת הטיפולים שלהם עבור החולים (רק 20% מהטיפולים שבהם הם משתמשים כלפי החולים הוכחו באופן גורף כטיפולים שנבדקו וכי יעילים במידה מסויימת. 80% מהטיפולים שהם מציעים למטופל הם הצעות ע״פ הרגשה, השערה או מה שזה לא יהיה).

    תקרא ספרים, תקרא מחקרים, תתעניין. אל תהיה עצלן!
    רפואה שלמה והרבה הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה להראל

    מוטי
    06/08/2013

    היי הראל, ראשית תודה על האינפורמציה, מה לעשות, היא ידועה לי. אישתי עברה לפני כעשר שנים את כל ה"חגיגה" של סרטן השד - 2 ניתוחים, כימו, הקרנות, טיפול אנטי הורמונלי, חזרה לעצמה, אוכלת כרגיל (להזכירך - הרמב"ם שהיה רופא אמר שיש לאכול הכל, במידה)...בקיצור גם ספרו של הדר' שחלה בעצמו - מוכר וידוע, יש כל מיני מקרים, מאמין שהאדם הוא הרופא של עצמו קודם כל ויחד עם זאת מאוד מעריך את הרופאים שלנו, אישתי קיבלה טיפול ויחס נהדר מהרופאים ומכל הצוות הרפואי ואף רופא לא אמר לה מה לאכול או מה לא לאכול, אני שוב חוזר, מאחר והמחלה הזו פוגעת באחד מתוך שלושה, אני מאמין שלרופאים יש ידע ובאפשרויות העומדות לרשותם הם מטפלים. אנשים נוסעים למומחים בחו"ל וגם זה לא תמיד עוזר. בקיצור, נשמע אולי פרימיטיבי אבל צריך גם מזל.
    רפואה שלמה לכולם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש בעיה זה לא כלכלי

    המרכז לבריאות
    05/08/2013

    השיטות שאתה מדבר על ריפוי סרטן הם לא כלכליות והמדע לא יוכל לשרוד מזה
    הם זקוקים לתזרמי של מליונים ומאכול לא ניתן לעניק להם את זה
    הכול כלכלי בלבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו