פניה לכירורג לאחר הרגשת גוש בשד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פניה לכירורג לאחר הרגשת גוש בשד
    E
    03/04/2008

    אציין שילדתי לפני שנה וחצי הנקתי כחצי שנה והפסקתי פתאומית לא יבשתי החלב
    אך לפני כשלושה חודשים הרגשתי כמו גודש בשד ימין מימינו בבלוטת המחוברות לשד
    הלכתי לכירורג היום והוא הפנה אותי לממוגרפיה ולאולטרסאונד (אני בת 36) אמר שהוא לא מרגיש גוש בשד אך רשם כך :שני שדיים אותו גודל נמוש אזור נוקשה באזור שד ימין חלק חיצוני ללא רגישות בזמן מישוש האם יכול להיות שאחרי שנה חלב נוצר לגוש והתייבש אני מאד מודאגת אנא עיזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצא לא ברור

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    04/04/2008

    את שנה לאחר הנקה אין קשר לממצא כעת והנקה אשר הופסקה לפני כשנה.מאחר ויש איזור לא אחיד כפי שכותב הכירורג צריך לעשות את הצילומים אליהם הופנת, מאחר ולא בדקו אותך קודם לא ניתן לדעת אם השינוי אכן הופיע כעת או היה קיים כבר קודם לכן. בגילך בהחלט יתכנו שינויים כאלה שקשורים לשינוי הורמונלי ולא לכל מחלה. ליתר בטחון מאד מומלץ לבצע את הבדיקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו