הנקה לאחר ביופסיה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה לאחר ביופסיה.
    קוקי
    06/05/2014

    בת 33 לאחר שתי הריונות. כרגע מניקה הנקה מלאה תינוק בן 3.5 חודשים.
    בעקבות מימוש של גוש בשד הלכתי לבדיקה אצל כירורג שד. הוא לא מצא דבר אך שלח לבדיקת US.
    תשובת האולטרסאונד הינה. תבנית סונוגרפית תקינה. לא הודגם גוש סולידי או ציסטי. בית שחי- הודגמה בלוטה עם קורטקס מעובה בגודל 1.5 ס"מ. BIRDAS 4A

    המלצות- המשך בירור לבלוטה ע"י ביופסיה TRUCUT בהדרכת סונר.

    הכירורג הפנה אותי לביצוע ביופסיה. נכון לעכשיו הגוש שמיששתי נעלם... כנראה קשור להנקה.
    שאלתי היא האם יש בעייה להמשיך להניק לאחר הביופסיה? האם יש סיכון בחומר ההרדמה? החתך יהיה בבית השחי או בשד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה לאחר ביופסיה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנקה לאחר ביופסיה. - תגובה

    ד``ר עינת כרמון
    07/05/2014

    בעיקרון ניתן להמשיך הנקה לאחר ביופסיה. מומלץ לקבל הנחיות מדויקות מהרופא שיבצע הבדיקה. אם מדובר בקשרית בבית השחי, יהיה חתך זעיר באזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו