מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גוש בשדד. יעל09/04/2008
התגלה אצלי גוש מסוג nfiltering duct carcinoma grade 2
מה המשמעות של הממצא, האם יתכן שבשלב זה תהיינה גרורות? תודה יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בשד
פרופסור ביאטריס עוזיאלי10/04/2008המשמעות הינה של גוש סרטני. איני יודעת מאפינים רבים נוספים ולא גודל הגוש . צריך עדיין לבדוק בלוטות בבית שחי ולהכיר פרטים נוספים. מאד מקוה שממצא מקומי בלבד. אולם גם ממצאים קטנים יכולים לפזר תאים מיקרוסקופיים לכן יש טיפול משלים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגוש בשד
ד. יעל10/04/2008
תודה על התשובה
הגוש הינו בגודל של 1.8 ס"מ בקוטר 20 מ"מ, בנוסף רציתי לשאול מהי בדרך כלל הפרוצדורה המקובלת במקרה זה?
אני נמצאת בהיסטריה, לא יכולה לתפקד
הוזמנתי ליום שני לבדיקות בבית חולים השרון שם עובד הרופא שמטפל בי. כששאלתי את הפקידה לגבי מועד הניתוח היא ענתה לי שבועיים שלושה שזה נראה לי זמן מאוד ארוך , אני מאוד מפחדת שהגידול יתפשט לי ונראה לי שהזמן הוא קריטי.
מה ניתן לעשות?
תודה יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבועים-שלושה לא יהיה כלום....
מירי10/04/2008גם אני חכיתי כ- 3 שבועות....( לא לניתוח, לכימותרפיה...התחלתי מכימו...)
בדיוק היה לפני שנה בפסח....ובגלל החגים המתנה היתה עוד יותר ארוכה...
אז הכירורג שלי ( פרופסור מאוד מאוד בכיר...) אמר לי ששבןעיים-שלושה לא יעשו כלום...
סרטן לא מתפשט כ"כ מהר...
בהצלחה לך!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

