גוש בשד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גוש בשד
    טלי
    15/04/2008

    לפני כחודש גילתי גוש קרוב לבית השחי עשיתי אולטרא סאונד כי גם הרופא משפחה הרגיש ושלח אותי לא ראו כלום באולטרא סאונד. הגוש התחיל להציק לי הרגשתי הרגשה לא נוחה עד כדי כך שאפילו כשדיברתי הציק לי הרגשתי אותו ולא על ידי מישוש אפילו שאני הולכת יושבת אני מרגישה אותו . הלכתי לרופא כירורג כי הרגשתי שהוא גודל שלח אותי עוד פעם לממוגרפיה +אולטרא סאונד
    ופתאום ראו אותו את הגוש חזרתי עם תוצאות לרופא אמר שרואים אותו אבל זה לא נראה סרטני
    זה כנראה רקמת שד . אני מרגישה שמשהו לא בסדר אצלי אני מרגישה אותו אפילו שאני נושמת.
    שאלתי האם להיתעקש לבדיקות אחרות כמו דיקור ?הרופא אמר שאני יכולה לעבור ניתוח להוציא אותו תודה ויום מקסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גוש בשד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוש

    ד''ר תניר אלוייס
    15/04/2008

    שלום טלי,
    מובן שאי אפשר לתת לך ייעוץ פרטני בלי לבדוק אותך...
    אבל באופן כללי, אם את לא שקטה ואת מרגישה שמשהו לא בסדר - פני לחוות דעת נוספת, ואין שום מניעה גם לבצע דיקור - זו לא בדיקה קשה יקרה או מסובכת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו