שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    לירז
    18/12/2014

    מקווה שהפורום פעיל לתשובתכם המהירה אודה
    אני בת 36 ללא מחלות רקע בריאה בד"כ וללא היסטוריה משפחתית של סרטן השד או לצורך העניין בעיות אחרות המאפיינות את התופעה .
    לאחרונה הבחנתי בהפרשה דמית מהפטמה הימנית ( ללא כאב ) . לאחר התייעצות ובדיקה הופניתי לכירורג שד , ממוגרפיה ואולטרסאונד . ( כירורג שד המליץ אך הסביר כי הממוגרפיה עלולה לא להספיק במקרה זה בגלל גילי וכנגזרת מכך צפיפות השד )
    שאלתי היא לאור גילי האם הממוגרפיה נחוצה ואפקטיבית או שניתן להסתפק בבדיקת האולטרסאונד בלבד ?
    כמו כן נשאלת השאלה האם במקרה זה לא מספיק להסתפק בבדיקת האולטרסאונד אם הממוגרפיה עלולה לא להיות אפקטיבית במקרה שלי ?
    אולטרסאונד נקבע ל 5/1/15 ממגורפיה טרם נקבעה כיוון שממתינה לתשובה בנושא .
    אשמח למענה מהיר וייעוץ בנושא כדי שאדע כיצד לנהוג ולהמשיך בירור בנושא .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מכירה שלעיתים מעל גיל 40 מומלץ

    דליה
    20/12/2014

    גם לבצע ממוגרפיה. בוודאי שמעל גיל 50. אבל הכל נאמר בערבון מוגבל כי רופאה מומחית צריכה לבדוק את מרקם השד, לראות האם זה שד צפוף או לא ולהחליט באופן ספציפי. אני יכולה ללספר לך שבאולטרה מדיקל המליצו לבת 39 על ממוגרפיה וגם אולטרה סאונד, זה מה שהחליטה המומחית. פשוט תלכי לרופא טוב שאת סומכת עליו והוא יכוון אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו