גוש שפיר בשד ימין ובלוטות לימפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גוש שפיר בשד ימין ובלוטות לימפה
    מאיה
    24/12/2014

    היי
    אני בת 30
    בריאה בדרך כלל ואין רקע משפחתי לסרטן שלא נדע!
    כבר שנתיים שיש לי גוש שפיר בשד ימין, בגודל 1 ס"מ. אני במעקב כל 3 חודשים עושה אולטראסאונד והוא נשאר כך ולא משתנה.(אציין גם שהפטמה בשד ימין גדולה יותר ובמצורת אליפסה יותר מבעבר)
    כמו כן בלוטות הלימפה שלי בבית השחי גם כן מוגדלות וכואבות, כל פעם הגוש הכואב עובר מצד ימין לשמאל בלי הפסקה.
    באולטראסאונד ראו שהבלוטות לימפה נפוחות אך בעלות מבנה סטרנוגרפי שמור ולא מחשיד.
    ואני שואלת... האומנם?? יתכן שזה כלל לא מהווה דאגה?
    למה בכלל שיתנפח ויכאב?

    האם עלי לראות כירוררג אחר ולהתייחס לזה יותר ברצינות?
    (לא יודעת אם קשור, אציין בכל זאת- יש לי חום נמוך של 37.3 כל הזמן בשנים האחרונות.. כשבעבר תמיד היה 36.4
    והכדוריות דם לבנות שלי קצת יותר גבוהות מהממוצע.. בתוך הסוגרים אך בקצה העליון)



    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה את השאלה- בבקשה תענו

    מאיה
    25/12/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוש שפיר בשד ימין ובלוטות לימפה - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    25/12/2014

    כאבים ובלוטות מוגדלות בד"כ הן סימן לתהליך דלקתי . לא לתהליך ממאיר . יתכן שאת צריכה לראות רופא לבדיקה כירורג שד יכו להיות כתובת טובה אם רופא המשפחה לא יכול לתת תשובה. לאנראה כלל כי מדובר במחלה ממאירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו