פיטמה בולטת ומעט קשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיטמה בולטת ומעט קשה
    שואלת
    08/04/2015

    שלום רב, לפני יותר משנה וקצת היתה לי אדמומיות, קילופים וגרד חזק בחזה שמאל..שני רופאים טענו שזו פיטריה שמתי משחות וכל התופעות נעלמו מלבד קילופים שמופיעים מדי פעם.
    אני בת 33 רווקה..לאחרונה הפיטמה נהייתה קשה מעט ובולטת יותר..כל משחה שאשים עליה קרם לחות/משהו טבעי יגרום לקילופים לחזור..הייתי לפני שבועיים אצל רופא עור וגם כירוג שד. רופא העור טוען שזו לא פטריה..אולי רגישות לחומר או אקזמה. כירוג שד הפנה לרנגטן ידני ובבדיקת מישוש שלו הוא טען שהכל נקי (הוא בדק אותי לפני שנה וגם אז אמר שהכל תקין)
    תוצאות הבדיקה עדיין לא הגיעו..האם יש סיבה לדאוג?
    הכירוג אמר שאולי כדאי לעשות ביופסיה ורופא העור לא ממליץ. הוא זרק שיש מחלה בשם פאג'ט אבל טען באותו משפט שהיו צריכים להופיע עוד סימנים במשך השנה האחרונה..

    בדיקת רנטגן מספיקה? אפשר לסמוך עליה ועל הבדיקה הידנית של הרופא..
    אין לנו היסטוריה משפחתית ב"ה..
    מאז אני ממש בלחץ ובחרדה..
    אשמח לשמוע דעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיטמה בולטת ומעט קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    שואלת
    08/04/2015

    שכחתי לציין שאין כאבים בכלל..יש מעט רגישות מתחת לבית השחי באותו הצד של החזה..המחזור שלי נהיה חלש יותר וקצר יותר..האם כל זה קשור אחד לשני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיטמה בולטת ומעט קשה - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    11/04/2015

    מאחר ואני לא רואה את הממצאים ולא בדקתי אותך קשה לומר במה מדובר, איזו בדיקת נטגן שלחו אותך ? לממוגרפיה , לאוטרסאונד? לא ברור . כמובן שאם עשו בדיקה אפשר לסמוך שתאבחן אם יש מה לאבחן . רופא עור יכול לאבחן פאג'ט אם קיים ממצא כזה. מאר לא ראיתי את צריכה לסמוך על הרופאים שבדקו אותך את הממצאים צריך לראות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה

    שואלת
    12/04/2015

    עשיתי אולטראסאונד. בתוצאות רשום שדווקא בשד השני יש צ'יסטות זעירות..
    האם הבדיקה שעשיתי מספיקה? האם היא אמינה? מה זה צ'יסטות זעירות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו