הפסקת טמוקסיפן לאחר 4 שנים- מה מידת הסיכון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת טמוקסיפן לאחר 4 שנים- מה מידת הסיכון
    מירי
    06/07/2016

    שלום רב,
    לפני כ 5 שנים חליתי בסרטן שד טריפל פוזיטיב , שלב 2, ועברתי את כל הטיפולים וכן הקרנות וטיפול ביולוגי. מאז סיום הטיפולים נטלתי טמוקסיפן כ 4 שנים. הטמוקסיפן גרם לתופעות לואי רבות- צבירת נוזלים, גלי חום, השמנה, חוסר שינה , אך החמור מכל היה הופעת כאבים בראש שהיו חדים פתאומייםובלתי מוכרים. הפסקתי ליטול את הטמוקסיפן ומאז לא הופיעו כאבים אלה וגם תופעות הלואי האחרות ירדו מאד. מאז איני לוקחת טמוקסיפן כחצי שנה. שאלתי:
    1. מה מידת הסיכון שאני נוטלת בשלב זה?
    2. האם יש אפשרות לרדת ל10 מ"ג במקום 20 מ"ג ליום ?

    בתודה מראש
    מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת טמוקסיפן לאחר 4 שנים- מה מידת הסיכון - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    13/07/2016

    אני לא יכולה לכמת את הסיכון אם תטלי 3 שנים לעומת 4 שנים לעומת 5 וכו..... הסיפרות מראה שיש עדיפות ב5 שנים לעומת שנתיים וכעת 10 שנים לעמת 5 שנים .
    20 מג זו המנה המומלצת , לגבי דברים שאין לנו ספרות בדוקה ניתן כמובן לדון ולקחת סיכון מסוים לאחר שיחה עם הרופא המטפל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו