האם יוצאים מטריפל נגטיב?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יוצאים מטריפל נגטיב?
    יוליה
    20/07/2017

    בת 40 , נשאית של ברכה 1 חליתי בסרטן שד כאשר גליתי גוש בשד דרגה 1a. בתשובת הפתלוגיה הרצפטורים הראו על טריפל נגטיב, עברתי ניתוח למפקטומי והתחלתי כימותרפיה - 4 טיפולים של ac ועוד 12 טיפולים של טקסול, הפתולגיה שלאחר הניתוח החזירו לי תשובה שהגידול הינו בגודל 1.8 , השוליים נקיים והבלוטות נקיות. מהם סיכויי ההחלמה מגידול זה ומה הסיכוי של חזרת המחלה ? האם ממולץ גם להסיר שחלות ושדיים או לעשות הקרנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יוצאים מטריפל נגטיב?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המחלה התגלתה בשלב 1 וסיכויי ההחלמה מצויינים. לאו...

    ד``ר עינת כרמון
    20/07/2017

    המחלה התגלתה בשלב 1 וסיכויי ההחלמה מצויינים.
    לאור הנשאות, בהחלט מומלץ להסיר את השחלות. לגבי כריתה מפחיתת סיכון של השדיים הנושא מורכב וממליצה לדון עם הרופאים מטפלים שלך לגבי יתרונות וחסרונות ולהחליט לפי מה שנכון לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו