אני בלחץ נוראי הצילו !!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני בלחץ נוראי הצילו !!!!
    עינת
    20/05/2008

    לפני כ-3 שנים נבדקתי אצל כירורוג שד מאחר והרגשתי בשד ימין למעלה מן גוש קטן. הוא אמר שזה חלק ממבנה השד ושלח אותי לאולטראסאונד. באולטראסואנד לא ראו כלום והדחקתי את הנושא...
    לפני מספר ימים גיליתי לחרדתי הרבה שבזרוע ימין למעלה יש מן התנפחות קלה כמו שבלוטה נפוחה שם. רצתי לרופא הכירורג שד לבדיקה . הוא בדק ושוב אמר שזה חלק ממבנה השד ובדק לי גם את הבלוטות הלימפה בבית השחי ואמר שהן לא מוגדלות. כששאלתי אותו מה לגבי הנפיחות בזרוע הוא אמר שאין לו מושג ושזה כנראה לא קשור לשד אבל בכל זאת הוא שולח אותי לאולטראסאונד. התור שלי רק בעוד שבוע ואני פשוט גמורה מהמתח...
    רציתי לשאול אם ישנם מיקרים של סרטן שד שבהם רק הזרוע העליונה מתנפחת מבלי שבלוטת הלימפה בבית השחי תוגדל או שזה תמיד הולך ביחד ? והאם כדאי לבקש שבאולטראסאונד יבדקו לי גם את הנפיחות בזרוע למעלה ???
    בבקשה תעזרו לי אני כל כך בלחץ.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני בלחץ נוראי הצילו !!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות

    ד''ר תניר אלוייס
    25/05/2008

    קשה להבין מהתיאור שלך מה בדיוק הבעיה, אבל בכדי שסרטן בשד יגרום להתנפחות היד צריכה להיות מעורבות די מאסיבית של בלוטות, כך שעל פניו לא נשמע שיש משהו מדאיג. אבל בכל מקרה - חזרי לרופא עם תשובות האולטרסאונד כדי לברר את העניין עד הסוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו