שוב בקשר לכאב בשד ויד שמאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שוב בקשר לכאב בשד ויד שמאל
    מיה
    01/08/2018

    שלום דר
    בת 26
    עקב המלצתך לפנות לכירורג נוסף אכן פניתי היום לחווץ דעת נוספת לכירורג אחר שךקח אותי יותר ברצינות וביצע מישוש לשדיים בקמה תנוחות ישיבה שכיבה ידיים מאחורי הראש ואף מישש את בתי השחי
    הוא אמר שאין שום גוש וכנראה הכאב הוא עקב שינוי הורמונלי נתן לי הפניה ל Us שד לטענתו הבדיקה אינה חובה אך הוא נותן אותה לכולן למי שרוצה .
    בסיכום נכתב : אין ממצא חריג לא נמושו גושים בשדיים או בבית שחי .
    לשאלתי : האם בדיקת המישוש בדרך כלל מספקת ?! האם אפשר להיות רגועה שאכן נבדקתי כראוי ולא התפספס ממצא גורלי ??!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה ידנית של השד

    ד``ר רותי לאופר
    01/08/2018

    למרבה הצער לא קיימת בדיקה שמגלה מאה אחוזים של מימצאים.
    בדיקת רופא מומחה בבדיקות שד ובתוספת בדיקת אולטרסאונד אמורות להרגיע אותך. מובן שאם הכאבים ממשיכים או מתגברים עליך לפנות לרופא המשפחה שיחליט על צורך בהמשך בירור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו