מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עיכוב רציני בתשובות של ביופסיהמתוחה07/11/2018
שלום רב,
עברתי ממטומיה לפני שבועיים. התוצאות כבר היו אמורות להגיע אלי. כיוון שלא שמעתי מהם דבר, כירורג השד שלי בדק ונאמר לו שהבדיקה עדיין בבדיקה...
אציין שאני ממש בלחץ. אני מתקשה להאמין שזה בגלל עומס... כבר עבר הזמן המקסימאלי שהם בעצמם התחייבו אליו.
האם עיכוב מתן התוצאות מראה שהם בודקים דבר מה נוסף? שהסבירות לסרטן יותר גבוהה?
אודה מאוד לתשובה כנה. חשוב לי לדעת. אני פשוט לא מבינה מה קורה ומדוע זה מתעכב מעבר לכול זמן סביר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובת ביופסיה
ד``ר רותי לאופר08/11/2018ההמתנה לתשובת ביופסיה אכן קשה מאד, אבל, למרבה הצער, המתנה של שבועיים היא די שיגרתית ואינה מעידה על התוצאה, אלא, לרוב, על לחץ במעבדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובת ביופסיה- לא סרטן אבל מצב של טרום...
עדיין מתוחה...10/11/2018שלום לד"ר לאופר,
בינתיים התשובה הגיעה, אך רק בטלפון באופן לא מסודר להרגשתי. הרופא הדגיש שזה לא סרטן אך כנראה טרום סרטני, ואולי אף יהיה צורך לנתח. למותר לציין שאני במתח מאוד גדול. הוא גם הפנה אותי למנהל המכון ואמר שהוא כבר ישוחח איתי על כך. ייקח זמן עד שאצליח לקבוע את התור, ובינתיים אני מרגישה ממש באוויר. ברור לי שאם אין בידיך את תשובת הביופסיה, אינך יכולה לתת לי פרטים מלאים, אך אודה לך אם לפחות תסברי לי את האוזן בינתיים. האם במצב של טרום טרום (כדברי הרופא) יש צורך לנתח? מדוע הבהילות? מדוע לא ניתן להסתפק במעקב?
אודה מאוד להבהרה לפחות כללית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובת ביופסיה
ד``ר רותי לאופר10/11/2018בלי תשובה כתובה וחתומה על ידי פתולוג אין בכלל על מה לדבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

