להציל את אמא שלי - דחוף ביותר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • להציל את אמא שלי - דחוף ביותר
    שני
    16/06/2008

    א.ג.נ שלום רב,
    אימי בת 57 ולאחר כריתת שתי שדיים ו32 בלולטות לימפה מינואר 97 בשנת 2004 נמצאה גרורה בבית השחי ובוצעו הקרנות בינואר השנה התפרצה המחלה שוב וחזרה בצורה של גרורות בעצמות. לאחר טיפול של 12 הקרנות לצלעות/ריאה שמאלית ולגב שלא בדיוק הקלו את הכאב ניתנה תרופה בשם ארומזין למשך חודשיים וחצי ואז בוצעה הערכת מצב על ידי מיפוי עצם ובדיקת סי.טי שהראתה פגיעה בעצמות, כבד, ריאה. לאחר ביצוע הסי.טי הוחלט על טיפול כימוטרפי - טקסול והתקבלו שני טיפולים במרווח של שלושה שבועות אחד מהשני ולאחר מכן עברנו לטיפול חד שבועי במשך 5 טיפולים. ברצוני לציין כי מאז לא בוצע הערכת מצב כלומר בדיקת סי.טי לבדוק האם יש רגרסיה במחלה. בשבועיים האחרונים אימי היתה מאושפז במח' הפנימית כי חלתה בדלקת ריאות והופיעה בצקת במוח שגרמה לבילבול כתוצאה מכך בוצע סי.טי במוח ונתגלתה גרורה בגודל של 2.5 ס"מ והיא מקבלת תרופה באופן קבוע להורדת הבצקת והיום מתחילה טיפולי הקרנה למוח. לבנתיים למעט טיפול נגד כאב הרופאים לא נלחמים בסרטן הגרורתי המתפשט ומעכל את גופה. האם יש איזה שהוא טיפול שיכול להציל את אימי?? נא עזרתכם הדחופה. תודה מקרב לב. שני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרורות מפושטות

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    16/06/2008

    הרופאים טיפלו אך הסרטן למרות הטיפול אגרסבי ומתקדם . הטיפולים אותם קיבלה הינם הטיפולים המקובלים. כעת יש לטפל אכ בהקרנה למח. אם גם מחלתה בריאות ובכבד אינה מגיבה לכימותרפיה אותה קיבלה ניתן לנסות כימותרפיה אחרת. אולם המצב קשה ואין דרך לדעת אם כימותרפיה אחרת אכן תפעל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא כל כ"כ הבנתי -יש מה לעשות?

    שני
    16/06/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לטפל בהקרנה ובהמשך בכימותרפיה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    17/06/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו