כאב בשד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בשד
    דניאל
    19/06/2007

    התחלתי לעבוד כמלצרית לפני פחות מחודש, ולפני שבוע+ התחילו אצלי כאבים בשדיים, בתחתית השד, בצד שקרוב לפנים הגוף. התחלתי ללכת עם חזיית ספורט במקום חזיה כי חשבתי שזה בגלל הברזלים, אבל עדיין כואב לי כאילו יש ברזלים שנתקעים שם. אני חושבת שאולי איכשהו העבודה על הרגליים עשתה את זה, אבל פוחדת שאולי זה משהו יותר רציני. מה זה יכול להיות? רציתי להוסיף גם שאני בחורה צעירה (23) ושאין שום סימן חיצוני על השדיים.
    אודה לך אם תוכל לענות לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בשד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בשדיים

    ד''ר דן הרשקו
    20/06/2007

    כאבים בשדיים הם תלונה מאד שכיחה וברוב המקרים אין לנו הסבר טיב לכך. כאביםיכולים להיגרם לדוגמא משינויים הורמונלים כמו נטילת גלולות או שינויים באופי המחזור. כאבים בשדיים גוקמים לפחד אצל נשים רבות אך חשוב לציין שכאב בשד אינו סימן שמאפיין סרטן שד. אילו היה זה סימן היינו יכולים לאתר את המחלה מוקדם יותר. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בשני השדיים הכאבים. אינני חושב שזה קשור לעבודתך. בהתחשב גם בגילך הסיכוי שמדובר ב"בבעיה רצינית" הינו קטן מאד . כדאי בכל זאת לגשת לבדיקה - כאשר יודעים שהכל בסדר גם הכאב עובר בדרך כלל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו