אקטנול אויסטה זומרה או ארדיה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקטנול אויסטה זומרה או ארדיה?
    גילה
    27/09/2008

    שלום ד"ר אני מטופלת בארימידקס ,עקב סרטן שד לפני 4.5 שנים,נקיה ללא גרורות, סובלת מצפיפות עצם גבולית בעמוד שדרה (2.0-), ובאמה (1.7-), בירך הבדיקה תקינה(0.3-). בעקבות ירידה משמעותית בערכי צפיפות העצם מבדיקות קודמות,המליצה לי האונקולוגית להתחיל לקבל פעם בחצי שנה זומרה או ארדיה ,לעומת זאת במרפאה מטבולית בלינסון המליצו (בנוסף לקלציום וויטמין D ) על אקטונל או אויסטה ,( ובכלל אמרו שזומרה נותנים פעם בשנה ולא פעם בחצי שנה) רופאת המשפחה שלי טוענת שבכלל אסור לקחת ארימדקס יחד עם אויסטה, אז למי להקשיב? אודה על תשובתך, שנה טובה, גילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסטאופורוזיס

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    02/10/2008

    זומרה אחת לשנה הינו טיפול מומלץ אפשרי לאוסטאופורוזיס. אפשרות אחרת אינה אקטונל שהינו ביספוספונאט אחר , אנחנו האונקולוגים לא ממליצים על צירוף של אויסטה וארימדקס, אין מחקרים הנותנים את שתי התרופות יחד מאחר ואוסטה הינו סוג של הורמון ולא ביספוספונאט .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו