התלבטות..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות..
    קרין
    02/10/2008

    שלום, אמי חולה בסרטן השד בשלב די התחלתי של 1.4 ס"מ ,אמי נותחה לפני כחודשיים להוצאת הגוש והכל מסתמן כנקי. סוג הסרטן הוא לובולר. אמי עשתה בדיקה בשם אונקוטייפ שבה ה recurrence score=23 אמי עוד לא התייעצה מספיק וממה שהספיקה אמרו לה כי התוצאה גבולית וההחלטה בידיה האם לעשות את הכימוטרפיה או לא...אני באופן כללי נגד הטיפול עד כמה שאפשר...אשמח לחוות דעת בנושא ולעצות בנושא טיפולים מתקדמים חדשים או כל טיפול שאינו קוטל כמו כימו..תודה קרין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולים

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    05/10/2008

    לא התיחס לענין הקוטל מאחר והכימותרפיה קוטלת תאים ממאירים ולא דברים אחרים . חסרים לי פרטים ואיני נוהגת לתת חוות דעת בפורום ולכן תשובתי כללית בלבד. האונקוטייפ הינו גבולי אולם בערך יחסית גבוה. צריך לראות בדיוק את התשובה ולהבין כימותרפיה נותנת תוספת לחיות ולמניעת חזרה גם במקרה זה והתוספת אינה זניחה. הסברים לנושא זה ניתן וצריך לתת הרופא המטפל או כל רופא עליו אתם סומכים, קל יותר להסביר באופן ישיר. הטיפול הנוסף לו תזדקק הינו טיפול הורמונלי,וקרינה אם עברה למפקטומיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו