סרטן השד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן השד
    איילת
    25/12/2008

    שלום, לאמי יש סרטן בשד. להלן תשובה מהביופסיה שקיבלנו לפני 3 ימים תאור מקרוסקופי_ קטעי ריקמת שד חדורים ע"י גידול המורכב ע"י תאים בעל דיטופלסמה רחבה וגרעין וזיקולרי אשר מסתדרים בקבוצות וכבודדים הסטרומה פיברוטית. כמו כן הסננה לימפוציטאירית תאור מקרוסקופי_ 4 גלילים צהובים הגדול באורך 1.3 ס"מ (נבדק כל החומר 4 קטעים). אבחנה -B-2008-768 ENFELTRATENG DUST CARCE NOMAGRADE 3 SEE DECSRIPTION אבחנה ופרטים קליניים - טרוקט שד ימין שעה 12. rp.breasp mass-susp malegmancy בפגישה עם הכירורג נאמר לנו כי על אמי לעבור ניתוח להוצאת הגידול (9 מ"מ) וכן סדרה של 5 שבועות הקרנות - 5 ימים בשבוע. שאלתי, האם לא צריך לבצע גם כימוטרפיה? כמו כן האם לא עדיף להוציא את כל השד ואז לחסוך את ההקרנות והסיכוי שהסרטן יחזור יקטן? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן השד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול

    ד''ר תניר אלוייס
    25/12/2008

    שלום איילת,
    מובן שאין אפשרות לתת ייעוץ פרטני בפורום כזה, אבל בעיקרון התוצאות בכריתה חלקית עם הקרנות זהות לאלה שבכריתה מלאה,
    לגבח הצורך בכימוטרפיה - זה נקבע אחרי הניתוח לפי התוצאות הסופיות - סוג הגידול , קולטני אסטרוגן, מעורבות של בלוטות וכד'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו