היי אני זקוקה לעזרה דחוף.....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי אני זקוקה לעזרה דחוף.....
    יערית
    08/01/2009

    אני סובלת מכאבים בשד שמאל כבר חודש וחצי...(אני הנקתי את התינוקת שלי 5 חודשים וליקראת הפסק ההנקה הרגשתי את הכאב הזה...)אז כבר אמרתי שאני סובלת מכאב בשד שמאל אבל לא בכל השד אלא מיתחת (איפה שהחזיה נגמרת ועד לפיתמה)(משמע:מלמטה למעלה)מין כאב חודר שכזה!אני מרגישה את הכאבים למשך כל היום ואין לי שום גוש או הבדל בשדיים (רק שצד שמאל קצת יותר גדול מצד ימין)אני בת 24 (זה אולי חיוני...) אני צריכה לעשות משהו בנידון??? הלכתי לרופאת המישפחה היא לא ממש ידעה מה לענות לי והיא שלחה אותי לרופא נשים....מה הקשר?! מה עלי לעשות??? בבקשה אני צריכה תשובה בהול!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    09/01/2009

    סביר להניח כי מדובר על כאב שמקורו הורמונלי. לשד יש קשר לרופא נשים , רצוי בכל מקרה להבדק אצל רופא הנשים ואף רצוי להבדק על ידי כירורג . התאור לא מתאים לממצא החשוד לגידול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו