סרטן השד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן השד
    איילת
    15/01/2009

    שלום, אמי -בת 69 עברה לפני שבועיים ניתוח להוצאת גוש סרטני . הגוש יצא בשלמותו בגודל 5 מ"מ בלוטת הזקיף נקיה (תשובה סופית קיבלנו שלשום). שאלתי - האם לפני בלוטת הזקיף אפשר לדעת שאין גרורות. כמו כן, נאמר לה שתצטרך הקרנות אך מכיוון שהגוש קטן מ1 ס"מ לא בטוח שתעבור כימוטרפיה של הרצפטין - יש לה רצפטורים שליליים ולכן יש בעיה עם כימוטרפיה. בשבוע הבא תהיה ועדה ויגיעו להחלטה. האם לפי דעתך על סמך הנ"ל אפשר לעשות רק הקרנות בלי כימוטרפיה ? להלן תשובה של הביופסיה הראשונה: תאור מקרוסקופי_ קטעי ריקמת שד חדורים ע"י גידול המורכב ע"י תאים בעל דיטופלסמה רחבה וגרעין וזיקולרי אשר מסתדרים בקבוצות וכבודדים הסטרומה פיברוטית. כמו כן הסננה לימפוציטאירית תאור מקרוסקופי_ 4 גלילים צהובים הגדול באורך 1.3 ס"מ (נבדק כל החומר 4 קטעים). אבחנה -B-2008-768 ENFELTRATENG DUST CARCE NOMAGRADE 3 SEE DECSRIPTION אבחנה ופרטים קליניים - טרוקט שד ימין שעה 12. rp.breasp mass-susp malegmancy תודה איילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן השד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול

    ד''ר תניר אלוייס
    16/01/2009

    שלום איילת,
    בפורום כזה אין שום אפשרות לתת ייעוץ פרטני לגבי טיפול מומלץ.
    צריך לשוחח עם הרופאים המטפלים.
    אם בלוטת הזקיף תקינה הסבירות שיש בלוטות נוספות נגועות קטנה מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו