תופעת לוואי של הקרנות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תופעת לוואי של הקרנות?
    יעל
    29/07/2007

    שלום רב,
    אמי (בת 54) סיימה 10 טיפולי הקרנות לאיזור חוליות הגב D9-D12 בשבוע שעבר (סרטן שד גרורתי בחוליות הגב). באותו יום של ההקרנה האחרונה אמי החלה להרגיש כהגדרתה "כאילו משהו תקוע לה בושט". (מעין תחושה של בליעת כדור שטרם התעכל). התחושה הזו קיימת כבר כשבוע, מתגברת לאחר שתייה ואכילה. (אך קיימת גם ללא קשר לאכילה ושתייה, מתעוררת בלילה עקב התחושה).
    בשל הסמיכות להקרנה ולמיקום ההקרנה, האם יתכן שמדובר בתופעת לוואי של ההקרנות? באיזה תופעה מדובר, האם בצקת? במידה ואכן מדובר בתופעת לוואי של ההקרנות, מתי תחושה זו אמורה לחלןף והאם יכול להיגרם נזק בלתי הפיך? האם יש דרך להקל על תחושה זו?

    תודה מראה,
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעת לוואי של הקרנות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבה לא ברורה

    ד''ר דן הרשקו
    29/07/2007

    ההקרנות שניתנות לטיפול בגרורות בע"ש גבי הן מאד מכוונות ובדרך כלל אינן משפיעות על אברים סמוכים. אזור ההקרנות כפי שתארת אותו רחוק למדי מהוושט ועל כן קשה לי להאמין שהם אכן קשורים. כדאי להתיעץ עם הרדיוטרפיסטים ולשקול ביצוע גסטרוסקופיה או וק"ת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו