כאבים בשד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בשד
    נעמי
    20/02/2009

    שלום, אני בחורה בת 30. בשבוע האחרון יש לי כאבים בשד ובבית השחי שנעלמים ושוב חוזרים (באים ב"גלים"). ולעתים ההרגשה היא כמו "דקירות". מלבד זאת אין עוד תופעות לוואי (כמו הפרשות או שינוי בגודל השד). אני מאוד מאוד מודאגת שהכאבים האלו הם סימן לגידול סרטני. עברתי בחיי שני שיקופי רנטגן של בליעת בריום- אחד בגיל 7 ואחד בגיל 17 (כשבסמוך לשיקוף האחרון נעשה לי גם צילום חזה). ואני יודעת שהצילומים האלו עלולים להעלות את הסיכון לחלות בסרטן השד. האם הכאבים האלו עלולים באמת להיות סימן לגידול סרטני? אציין שכבר שנה אני נוטלת גלולות למניעת הריון. האם ייתכן שהכאב בשד פשוט נובע משימוש בגלולות? (אף על פי שאני נוטלת את הגלולות כבר שנה ולא נראה לי הגיוני שרק עכשיו זה מתבטא בכאב בשד). תודה מראש על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בשד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    21/02/2009

    כאב בשד אינו ביוי לגידול סרטני. הכאבים כפי שאת מתארת יכולים לנבוע מפעילות הורמונלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו