סרטן שד והפסקת מחזור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן שד והפסקת מחזור
    לריסה
    23/02/2009

    שלום, אני בת 42 , עברתי הסרת גוש בשד שמאלי ולמפקטומי, עשיתי טיפולי כימו והקרנות. עכישו התחלתי לקבל טמוקסיפן. אחרי טיפולי כימו חזר לי המחזור. במקביל עם התחלת קבלה של טמוקסי הפסיק לי המחזור וחודש לאחר מכן חזר. קיבלתי שתי דעות שונות מ2 אונקולוגים.המלצה אחת -להפסיק את המחזור בעזרת זריקה ואילו המלצה מרופא אחר - לא לעשות כלום כי אין עדות שפעילות ההרמונלית משפיעה על חזרתה של המחלה. האם יש מחקרים שמחזקים אחת מהדעות? אם כן , אשמח לדעת איפה אפשר למצוא אותם. מה לדעתכם עלי לעשות? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן שד והפסקת מחזור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת פעילות הורמונלית

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    24/02/2009

    המאמרים אינם חד משמעיים לגבי התוספת של מתן הזריקה להפסקת המחזור בנוסף לטיפול בטמוקסיפן. אולם ידוע כי טיפול הורמונלי חשוב מאד כאשר מטפלים בסרטן שד עם רצפטורים חיוביים. אחד הטיפולים הראשנים בסרטן שד הינו הפסקת המחזור כעת מבצעים זאת בעזרת זריקה. לכן רופאים נוהגים להפסיק מחזור לשנתיים בנוסף למתן הטמוקסיפן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו