ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח
    אלונה
    02/08/2007

    אמא שלי מקבלת כבר כמעט שנה טיפול בהרצפטין והיא חולה בסרטן השד. בבדיקת סי טי תשובה שלילית אך באקו לב נמצאה ירידה ל-39% הרופאה החליטה להפסיק לחודשיים את הטיפול ולחזור לביקורת.

    האם זה אומר שאמא כבר בריאה? נשארו לה עוד 3 או 4 טיפולים לסיום הסידרה. נמצא בלב עיבוי באחד מהשסטומים. מה זה אומר?

    אמא נמצאת עכשיו בתהליך של הוצאת שחלות בעקבות כך שנמצאה גנטית. האם הניתוח יהיה מסוכן ללב? הבנתי שהוא מתבצע בהרדמה כללית


    תודה, אלונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרצפטין

    ד''ר דן הרשקו
    02/08/2007

    הרצפטין הינה תרופה יעילה מאד בשילוב עם כימוטרפיות אחרות לטיפול בסרטן שד. אחת מתופעות הלוואי הידועות של התרופה היא ירידה בתפקוד ותפוקת הלב ולכן מבצעים בדיקת אקו לב באופן שיגרתי. גם כמוטרפיות אחרות כמו דוקסורוביצין יכולות לגרום לפגיעה בלב. בחלק גדול מן המקרים ניתן לשפר את תפקוד הלב ולכן גם הוחלט להפסיק בשלב זה את הטיפול התרופתי. לגבי הסיכון בניתוח - יש להתיעץ עם המרדים והקרדיולוג.
    בנוסף, חשוב גם שבנות המשפחה יבדקו את מצבן הגנטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו