מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים בבית שחי בשד ובזרוע ימיןתמר05/05/2009
שלום וערב טוב!
אני בת 39 אמא לשניים. בעברי אין שום ניתוחי שד , אין סרטן שד במשפחה. מה שכן יש זה אח ואחות שנפטרו מסרטן במוח. אחי היה בן 24 ואחותי בת 36.
אני מקדימה לספר זאת מכיוון שכל כאב/ מיחוש בגוף שלי מהיום שאני זוכרת את עצמי גורם לי ישר לחשוב שהנה הגיע ה"תור" שלי וכמובן יש לי סרטן. אף פעם אין אפשרות אחרת כמו למשל שאולי זה לא. תודה לאל עד היום "ניצלתי" מהמחשבות שלי והכל תמיד הסתיים בטוב.
לפני כחודש בערך החל לי כאב בבית שחי ימין שעבר לשד ימין ומיום ליום עבר לי והתפשט לי לכל זרוע ימין . מהצוואר, לכתף, לזרוע, לכף היד כאשר באזור כף היד והזרוע זה כמו נימול(אציין כי יש לי שם בלי שום קשר דלקת בעצב כף היד מזה כמה שנים) מכיוון שהייתי לפני מחזור והשדיים שניהם התנפחו לי מעבר לרגיל הייתי בטוחה שאולי אני בהריון תחושה ממש כמו של תחילת הריון כאשר נוצר גודש מוגזם בשד. לאחר איחור של 10 ימים הופיע גם המחזור ולכן זה לא בגלל הריון. השדיים גדושים מהרגיל אך שד ימין יותר, אין הפרשות.
הכאב ביד בא והולך אך באזור בית השחי והשד הוא נשאר כאב תמידי לפעמים כמו דקירות כמו צריבה.. חשבתי בהתחלה שזה נגרם מתנוחה לא טובה בשינה אך משזה לא עבר הפנה אותי רופא המשפחה לכירוג שקבע שאכן יש לי שדיים גלנדולריים ללא גוש שולט ובתי שחי במפ. אך ציין שבאולטראסאונד ובממוגרפייה הוא מבקש לשים לב בעיקר מתחת לפטמת ימין שם אכן הוא הרגיש גבשושית בולטת מהרגיל ואמר שאין הוא יכול לדעת מה מתחתיה שגורם לי לכאב ואכן כואב לי שנוגעים שם ולכן הפנה אותי לממוגרפייה ואולטראסאונד.
בסיבת הבדיקה הוא ציין :"גוש או גושים או נמושים קלינית".
אציין גם שלפני 5 חודשים ערכתי בדיקת שד אצל כירוג שגרתית והכל היה תקין אמר לי לבוא עוד שנה.
מיותר לציין שהמחשבות שלי מאוד רחוקות, שבוודאי יש לי גוש סרטני שלוחץ לי כבר על כל העצבים ביד ימין וגורם לי לכאב.
הממוגרפייה רק שבוע הבא ולא ברור לי איך אשרוד עד אז...אני בחרדה נוראית ובפחד ממש קשה לי לתפקד רק מהמחשבה מה יש לי...
האם תוכלי להרגיע אותי להסביר לי ממה יכולים להיות הכאבים האלו...
סליחה על המגילה...ותודה רבה!
תמר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד''ר תניר אלוייס05/05/2009שלום תמר,
יש הרבה סיבות לכאבים בבית השחי \ בזרוע\ בשד - ורובם המכריע אינם קשורים לסרטן.
מובן שצריך להשלים את כל הבדיקות הנדרשות, אבל בעיקרון - סרטן שד בד"כ לא כואב...
בשורות טובות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזדהה
אילה04/07/2009שלום לך, תחושותיי הפיזיות זהות לשלך, כמו גם החרדה. אני עדיין ממתינה לתור אצל הכירורג. אודה לך, אם תוכלי לומר, כיצד התפתח הבירור הרפואי שלך. רק בריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדעתי אין צורך לחשוש
מורן05/01/2010קודם כל מקווה שאת מרגישה כבר יותר טוב. גם אצלי בשבועיים האחרונים החלו כאבים בחזה ובבית השחי בצד שמאל, עשיתי אולטראסאונד שד ובדיקה כירורגית - הכל נמצא תקין.
יש הרבה פעמים בחיים שאנו האימהות והעובדות נתונות בלחץ מתמיד ובחרדות לילדים ולנו בחיים בכלל - מציעה לך מעומק ליבי להירגע קצת, לא לחפור יותר מידיי, קחי לך יום פינוק בלי מחשבות בלי ילדים עם חברה טובה ותראי שתרגישי הרבה יותר טוב.
אשמח לשמוע..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבול מה שאני מרגישה
רונית16/10/2010איזה קטע אני בת 42 קוראת את מה שכתבת וכאילו אני כתבתי את זה.זה באמת מאד מפחיד.מעודד לדעת שיש עוד מישהו שנתקל בתופעה ושיש סיכוי שזה רק שריר מתוח.שנהיה בריאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אצלי אותו הדבר
אתי17/11/2010גם לי כואב בבית השחי קצת בשד זרוע ימין והיד כתף- אני בלחץ היסטרי ואני ממש מפחדת לל3451כת ולבדוק את זה!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכאב מחוליות העורף ומקרין ליד ולחזה
סיגל22/03/2011הכאב שאת מתארת בא בדר"כ מחוליות הצוואר שבעורף אם יש לך כאבי צוואר זה מקרין ליד לכתף ולחזה ומשם הכאבים. אל דאגה. רק כירופרקט טוב טוב יכול לזהות הבעיה כי האמת שבצילום לא רואים בעיה , אבל בראייה של כירופרקט שהיא קצת שונה הוא רואה את הבעיה.
לי יש בעייה בחוליות הצוואר ואני סובלת מכך שנים ושיש כאבים אני יודעת שזה מגיע משם תחסכי לך את כל הבדיקות אל דאגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזדהה כל כך
ברלי01/11/2014ארבע שנים אחרי ההודעות שלכן,
אני מחפשת אחר הנושא כאבים בבית השחי ומגיעה לשרשור שלכן.כל כך מזדהה ומפחדת מרגישה בדיוק אותו דבר.אבא שלי נפטר מסרטן לפני כמעט שנה ואני כל כך מפחדת.הלוואי הלוואי שמישהי עוקבת אחרי כל כך הרבה זמן......
אשמח לשמוע מה חדש מה התפתח.עד כמה מומלץ לרוץ לבדיקות או באמת פשוט להרגע...אשמח לתגובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעה מוזרה...
מישהי05/12/2014גם לי יש כאבים בשד שמאל, בבית השחי באיזור הכתף והצוואר בצד שמאל לפעמים גם בזרוע. לפני כחצי שנה עברתי בדיקת אולטראסאוד שיצאה תקינה. השבוע גיליתי כתם של זיעה בצבע כחול על החולצה שלי בצד שמאל, וזה עוד יותר הלחיץ אותי... קבעתי תור לרופא משפחה לעוד יומיים... מישהי פעם נתקלה בתופעה? או יודעת מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים ביית השחי בצד ימין
תומר10/09/2015כאבים בצד ימין בבית השחי מה הסיבה
אולי שזה תסמינים של סרטן אני כל הזמן לחוץ ולא יודע ממה פתאום זה קרה לי ואין י מושג איך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

