כאבים בבית שחי בשד ובזרוע ימין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בבית שחי בשד ובזרוע ימין
    תמר
    05/05/2009

    שלום וערב טוב!
    אני בת 39 אמא לשניים. בעברי אין שום ניתוחי שד , אין סרטן שד במשפחה. מה שכן יש זה אח ואחות שנפטרו מסרטן במוח. אחי היה בן 24 ואחותי בת 36.
    אני מקדימה לספר זאת מכיוון שכל כאב/ מיחוש בגוף שלי מהיום שאני זוכרת את עצמי גורם לי ישר לחשוב שהנה הגיע ה"תור" שלי וכמובן יש לי סרטן. אף פעם אין אפשרות אחרת כמו למשל שאולי זה לא. תודה לאל עד היום "ניצלתי" מהמחשבות שלי והכל תמיד הסתיים בטוב.
    לפני כחודש בערך החל לי כאב בבית שחי ימין שעבר לשד ימין ומיום ליום עבר לי והתפשט לי לכל זרוע ימין . מהצוואר, לכתף, לזרוע, לכף היד כאשר באזור כף היד והזרוע זה כמו נימול(אציין כי יש לי שם בלי שום קשר דלקת בעצב כף היד מזה כמה שנים) מכיוון שהייתי לפני מחזור והשדיים שניהם התנפחו לי מעבר לרגיל הייתי בטוחה שאולי אני בהריון תחושה ממש כמו של תחילת הריון כאשר נוצר גודש מוגזם בשד. לאחר איחור של 10 ימים הופיע גם המחזור ולכן זה לא בגלל הריון. השדיים גדושים מהרגיל אך שד ימין יותר, אין הפרשות.
    הכאב ביד בא והולך אך באזור בית השחי והשד הוא נשאר כאב תמידי לפעמים כמו דקירות כמו צריבה.. חשבתי בהתחלה שזה נגרם מתנוחה לא טובה בשינה אך משזה לא עבר הפנה אותי רופא המשפחה לכירוג שקבע שאכן יש לי שדיים גלנדולריים ללא גוש שולט ובתי שחי במפ. אך ציין שבאולטראסאונד ובממוגרפייה הוא מבקש לשים לב בעיקר מתחת לפטמת ימין שם אכן הוא הרגיש גבשושית בולטת מהרגיל ואמר שאין הוא יכול לדעת מה מתחתיה שגורם לי לכאב ואכן כואב לי שנוגעים שם ולכן הפנה אותי לממוגרפייה ואולטראסאונד.
    בסיבת הבדיקה הוא ציין :"גוש או גושים או נמושים קלינית".
    אציין גם שלפני 5 חודשים ערכתי בדיקת שד אצל כירוג שגרתית והכל היה תקין אמר לי לבוא עוד שנה.
    מיותר לציין שהמחשבות שלי מאוד רחוקות, שבוודאי יש לי גוש סרטני שלוחץ לי כבר על כל העצבים ביד ימין וגורם לי לכאב.
    הממוגרפייה רק שבוע הבא ולא ברור לי איך אשרוד עד אז...אני בחרדה נוראית ובפחד ממש קשה לי לתפקד רק מהמחשבה מה יש לי...
    האם תוכלי להרגיע אותי להסביר לי ממה יכולים להיות הכאבים האלו...
    סליחה על המגילה...ותודה רבה!
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    ד''ר תניר אלוייס
    05/05/2009

    שלום תמר,
    יש הרבה סיבות לכאבים בבית השחי \ בזרוע\ בשד - ורובם המכריע אינם קשורים לסרטן.
    מובן שצריך להשלים את כל הבדיקות הנדרשות, אבל בעיקרון - סרטן שד בד"כ לא כואב...
    בשורות טובות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזדהה

    אילה
    04/07/2009

    שלום לך, תחושותיי הפיזיות זהות לשלך, כמו גם החרדה. אני עדיין ממתינה לתור אצל הכירורג. אודה לך, אם תוכלי לומר, כיצד התפתח הבירור הרפואי שלך. רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי אין צורך לחשוש

    מורן
    05/01/2010

    קודם כל מקווה שאת מרגישה כבר יותר טוב. גם אצלי בשבועיים האחרונים החלו כאבים בחזה ובבית השחי בצד שמאל, עשיתי אולטראסאונד שד ובדיקה כירורגית - הכל נמצא תקין.
    יש הרבה פעמים בחיים שאנו האימהות והעובדות נתונות בלחץ מתמיד ובחרדות לילדים ולנו בחיים בכלל - מציעה לך מעומק ליבי להירגע קצת, לא לחפור יותר מידיי, קחי לך יום פינוק בלי מחשבות בלי ילדים עם חברה טובה ותראי שתרגישי הרבה יותר טוב.
    אשמח לשמוע..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בול מה שאני מרגישה

    רונית
    16/10/2010

    איזה קטע אני בת 42 קוראת את מה שכתבת וכאילו אני כתבתי את זה.זה באמת מאד מפחיד.מעודד לדעת שיש עוד מישהו שנתקל בתופעה ושיש סיכוי שזה רק שריר מתוח.שנהיה בריאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אצלי אותו הדבר

    אתי
    17/11/2010

    גם לי כואב בבית השחי קצת בשד זרוע ימין והיד כתף- אני בלחץ היסטרי ואני ממש מפחדת לל3451כת ולבדוק את זה!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכאב מחוליות העורף ומקרין ליד ולחזה

    סיגל
    22/03/2011

    הכאב שאת מתארת בא בדר"כ מחוליות הצוואר שבעורף אם יש לך כאבי צוואר זה מקרין ליד לכתף ולחזה ומשם הכאבים. אל דאגה. רק כירופרקט טוב טוב יכול לזהות הבעיה כי האמת שבצילום לא רואים בעיה , אבל בראייה של כירופרקט שהיא קצת שונה הוא רואה את הבעיה.
    לי יש בעייה בחוליות הצוואר ואני סובלת מכך שנים ושיש כאבים אני יודעת שזה מגיע משם תחסכי לך את כל הבדיקות אל דאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזדהה כל כך

    ברלי
    01/11/2014

    ארבע שנים אחרי ההודעות שלכן,
    אני מחפשת אחר הנושא כאבים בבית השחי ומגיעה לשרשור שלכן.כל כך מזדהה ומפחדת מרגישה בדיוק אותו דבר.אבא שלי נפטר מסרטן לפני כמעט שנה ואני כל כך מפחדת.הלוואי הלוואי שמישהי עוקבת אחרי כל כך הרבה זמן......
    אשמח לשמוע מה חדש מה התפתח.עד כמה מומלץ לרוץ לבדיקות או באמת פשוט להרגע...אשמח לתגובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעה מוזרה...

    מישהי
    05/12/2014

    גם לי יש כאבים בשד שמאל, בבית השחי באיזור הכתף והצוואר בצד שמאל לפעמים גם בזרוע. לפני כחצי שנה עברתי בדיקת אולטראסאוד שיצאה תקינה. השבוע גיליתי כתם של זיעה בצבע כחול על החולצה שלי בצד שמאל, וזה עוד יותר הלחיץ אותי... קבעתי תור לרופא משפחה לעוד יומיים... מישהי פעם נתקלה בתופעה? או יודעת מה זה אומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ביית השחי בצד ימין

    תומר
    10/09/2015

    כאבים בצד ימין בבית השחי מה הסיבה
    אולי שזה תסמינים של סרטן אני כל הזמן לחוץ ולא יודע ממה פתאום זה קרה לי ואין י מושג איך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו