שאלה לגבי הטיפול...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי הטיפול...
    אפרת
    01/06/2009

    אמא שלי בת 54 , לפני כחודש וחצי עברה ניתוח להוצאת גידול סרטני בשד.
    גודל הגידול 1.2 כל הבלוטות נקיות.
    מצב הגידול :grade 3, ואינו מגיב להרצפטין והורמונים.
    נקבע טיפול של 4 ac כל שבועיים ולאחר מכן טקסול כל שבועיים ולאחר מכן הקרנות.
    לאחר שוטטות רבה בפורומים השונים גיליתי שזה אותו סוג טיפול שנותנים לחולות שכן נפגעו להן הבלוטות. האם כדאי לשמוע חוות דעת נוספת לגבי הטיפול? היתכן ויש אפשרות לטיפול "קל" יותר?
    ומהם תופעות הלוואי של הטקסול?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי הטיפול...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    02/06/2009

    נכון , הטיפול לא שונה גם כאשר אין בלוטות אולם התוצאה הפתולוגית הינה של גידול אגרסיבי יחסי הטיפול דומה. ללא קשר למצב הבלוטות ניתן לתת את הטקסול במינון נמוך יותר כל שבוע ל12 שבועות ואז תופעות הלואי יותר קלות . עיקר תופעות הלואי הינן נוירופתיה בקצות האצבעות . ממליצה שתקבלי הסבר מפורט בע"פ . אני ממליצה לברר במרכז בו אתם מטופלים על אפשרות השתתפות במחקר הבודק במקרים כמו של אמך מתן אוסטין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו