מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה דחופה!!!!עדי28/08/2007
עברתי ניתוח להגדלת חזה ולאחר שנה בערך יצא לי גוש קטן בחלק הקידמי של השד בצבע כחול ממש קמו סוכריה עגולה הייתי רוצה לדעת מי מבין בזה ויוכל לומר לי מה יש לי???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי28/08/2007את יכולה לחזור לפלסטיקאי להבדק, או לכירורג להבדק לברור מה הממצא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי....
עדי29/08/2007שוב שלום...
הייתי כמו שאתה אומר אצל הפלסטיקאית שלי והיא אמרה שזה כניראה צ'סטה וצריך להוריד אותה כי זה חיצוני.היא קבעה לי תור לניתוח קטן שבו היא תוריד לי את הגולה ותישלח לי את זה (לא זוכרת לאן)ועכשיו לשאלתי:אם היא יודעת שזה צ'סטה למה צריך לשלוח ??? האם זה יכול להיות דבר אחר (אני בת 27)???(הייתה לי אחות שניפטרה בגיל צעיר ממחלת הסרטן אבל לא היה לה בשד)עזור לי כי אני מאוד לחוצה אחרי מה שעברנו עם אחותי(נפטרה בגיל 34).....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה נוספת
פרופסור ביאטריס עוזיאלי30/08/2007גם אם הרופאה בטוחה כי מדובר בציסטה היא מחויבת לשלח לבדיקה בכל מקרה והיא תעשה את המוטל עליה כרופאה, את בטח לא רוצה שלא ישלחו ואפילו אם סיכוי שיש משהו אחר הינו קטן ביותר לא יגלו מאחר ומראה עינים הינו של ציסטה. סביר להניח כי מדוברבציסטה וטוב תעשה הרופה גם אם היא בטוחה שמדובר בציסטה שתשלח את החומר לבדיקה נוספת.
בבריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

