כאב בשד שמאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בשד שמאל
    דפנה
    28/08/2007

    שלום רב, לפני כעשר שנים עשיתי ניתוח להגדלת חזה. כיום אני בת 29. הניתוח יצא מוצלח והכל היה בסדר חוץ מירידה בתחושה באזור הפטמה בצד שמאל. לפני כחודשיים החלו לי כאבים עזים בשד שמאל באזור הפטמה ומעליה ברביע השמאלי- תחושת שורף, משיכה, וכאב ללא כל קשר לתזוזות. פניתי למנתח הפלסטי (שאני אצלו בביקורת כל שנה) הוא בדק אותי פיזית ואמר שהכל תקין. בכל זאת שלח אותי לאולטרסאונד ו-MRI שיצאו תקינים לחלוטין ללא דליפות שתל וללא מוקדי הארה. מאחר שהכאבים לא הפסיקו פניתי לעוד כירורג שד וגם הוא אמר שהכל תקין בבדיקה פיזית. אני ממש לא יודעת מה לעשות כי הכאב לא עובר. אמרו לי לפנות למרפאת כאב מאחר שזה אולי כאב עצבי. למרות כל הבדיקות התקינות בקשר לשד, אני חוששת. מה זה יכול להיות? האם יש עוד משהו שיש לבדוק? תודה רבה על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בשד שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שד

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    29/08/2007

    עשית את כל הבדיקות הנחוצות אם לא נמצא דבר אין לי מה להוסיף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו