ציסטה כואבת ומודלקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטה כואבת ומודלקת
    טובה
    04/10/2007

    אני בת 50. מגיל 37 אני במעקב עקב שד פיברוגלנדיאולי(מקווה שאייתתי נכון). כל שנתיים אני עורכת בדיקת ממו. במהלך השנים היה חשד להתעבות ועברתי דיקור לפני כ-10 שנים. מדי שנה אני נבדקת אצל רופא כירורג שד ולעתים גם בדיקות אולטראסאונד. עד היום כל הבדיקות היו תקינות. לפני שבועיים וכשבוע לפני המחזור הרגשתי גודש וכאבים בשני השדיים. עם קבלת המחזור הרגשתי גוש גדול מעל הפיטמהבשד ימין. הפיטמה גירדה, העטרה הייתה אדומה וחמה. ערכתי בדיקת ממו והראה תקין. ערכתי בדיקת אולטראסאונד שהראה שד ציסטי. ציסטה עם נוזל ודלקת בצינורית החלבתוך הדגשה שאין סימנים של סרטן. רופא כירורג השד אמר שלעת עתה אין צורך באנטיביוטיקה אולם אני חשתי ברע, כאבים ,אודם בשד וחם. בסוף לאחר פניה נוספת קיבלתי אוגמנטין למשך שבוע. אני כבר עומדת לסיים את הטיפול ואני עדיין חשה את הציסטה והעטרה עדיין מעט אדומה.
    בזמנו אמר הרופא שייתכן מצב של שאיבת הציסטה.
    מה לעשות? קראתי שלעיתים גם אחרי שאיבה הציסטה חוזרת. האם כדאי אולי להמשיך מנה נוספת של אוגמנטין? זקוקה לחוות דעת נוספת.
    תודה מראש-טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטה כואבת ומודלקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בשד

    ד''ר דן הרשקו
    04/10/2007

    בציסטה לכדעצמה אין סכנה לסרטן שד. התהליך אותו את מתארת מכוון לתהךיך דלקתי בשד אשר יכול לנבוע מדלקות בצינורות חלב מורחבות (דוקטאקטזיה) או מורסה. במידה ותהליך עובר לחלוטין - בין עם על ידי אנטיביוטיקה רחבת טווח כמו אוגמנטין או על ידי ניקוז - החשש לממאירות הינו קטן ביותר. במידה ואין תגובה מספקת בתוך מספר שבועות - יש לעשות ברור מחודש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו