מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גוש בשדshlomit05/10/2007
לדר' שלום רב,
קצת רקע....
אני בת 41, לפני כ-6 שנים עברתי כריתה של שחלה שמאל + חצוצרה עקב ציסטה שהלכה והסתבכה. יש לי במשפחה סבתא ודודה עם סרטן השד, .... לפני כחצי שנה הרגשתי בגוש קטן בשד מתחת לפיטמה ולפני הקפל לגוף. (הגוש רגיש במישוש), ניגשתי לכירורג שד, הוא ערך בדיקת מישוש בלבד ואמר כי הוא לא מרגיש בדבר.
במשך כל החצי שנה, אני עוקבת אחר הגוש, הוא גדל.... פניתי לפני שבועיים אל רופא נשים... וזה הפנה אותי לבדיקת בלוטת המגן ובדיקת פרולקטין....
ברצוני לדעת מה יכולה בדיקה כזאת לגלות ולהועיל?
אני מודה לך מאד על היענותך......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות משלימות
ד''ר דן הרשקו06/10/2007במידה ולא עברת ממוגרפיה או אולטראסאונד לברור הממצא המישושי, לפי תאור המקרה שני אלה מתחיבים והמשך הצורך בברור נוסף תלןי בהחלט בתוצאות של שתי הבדיקות האלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת הסבר מפורט.....
shlomit06/10/2007סליחה אם אני נודניקית, אבל אני מאד רוצה להבין, כיצד בדיקות אלה מתקשרות לבעיה ?
תודה לך....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגוש בשד
יעל12/10/2007כירוג שד היא בדיקה שאינה מספיקה עלמנת לבדוק מה הרגשת בשד
עלייך לעשות בדיקת אולטראסונד , והשתדלי בהקדם
בדיקת האולטרסאונד נעשת על השד- מעבירים סורק ש"מסתכל" על הרקמות הםנימיות שבשד ומאבחן "ציסטיות" וגושים
לכי להיבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

