הופעת גידול סרטני...בפעם השנייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הופעת גידול סרטני...בפעם השנייה
    אלינה
    24/10/2007

    שלום למומחים!
    לפני קצת יותר משנה אובחן אצל חמותי גידול סרטני בשד.
    היא עברה טיפולים ולבסוף נותחה ועברה כריתת שד על מנת להסיר את הגידול.
    בעזרת ה-ה' היא החלימה ואט אט חזרה לשגרת חיים נורמאלית.
    לאחרונה היא עברה בדיקות שגרתיות שעליה לעבור לאחר המחלה,
    והתבשר לה שאובחן אצלה גוש סרטני נוסף, רק בשד השני..
    אני לא יכולה לתאר במילים את הצרה שנפלה עלינו,
    ולכן אני שואלת:
    האם זהו אות מבשר רעות?
    האם הטיפול יהיה אותו טיפול?
    מה הסיכויים שדבר כזה יקרה?
    יש לציין שהמחלה היא לא תורשתית, לכן הדבר מפליא אותי!
    איך זה ייתכן? הרי הסירו את הגידול הארור!איך הוא י כול לחזור שוב, אבל בצד השני????
    אנא הסבירו,הרגיעו,
    בבקשה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול שני

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    29/10/2007

    גידול בשד השני כנראה ולא מדובר בחזרה אלא בגידול שני, אחר, מאחר ויש שני שדים הדבר בהחלט אפשרי. קיים בהחלט סיכוי שדבר כזה יקרה, עובדה זה מה שקרה לה. נכון , הממצא יותר שכיח כאשר האישה נשאית למוטציה. לא צריך להכנס לפאניקה. צריך לטפל בגידול עדיין יש סיכוי טוב להבראה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו