US לעומת ממוגרפיה - למה לא עונים לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • US לעומת ממוגרפיה - למה לא עונים לי
    יעל
    30/10/2007

    אני בת 33
    לפניי כשנה הרגשתי גוש בשד שמאל עשיתי ממוגרפיה שלא מצאה כלום ובדיקת US שבו ראו קבוצת ציסטות ועוד גוש שטענו שכמעט בטוח שזה ציסטה ושאבוא לביקורת אחרי 4 חודשים , הגעתי לביקורת אחרי 3 חודשים והטכנאי\רופא אמר שזה ציסטה
    היום שנה אחרי פתאום מופיע לי במסגרת הפטמה כאילו משיכה של המסגרת כלפי פנימה וכתם לבן מחוץ למסגרת, בנוסף לפניי שבועיים הופיע לי כתם אדום עגול סימטריי ( קוטר 2 סמ)במותניים נשאר כמה ימים - שבוע ונעלם

    1. האם יש דברים שרואים בממוגרפיה ולא רואים ב US או רק להיפך?
    2. מה מאפיין גוש ציסטי- איך הם יודעים אם זה נוזל או גוש ? האם לפי החזר תהודתי - מה ההערכים שמצביעים על נוזל ומה הערכים שמצבעים על גוש?

    3. האם ציסטה יכולה להיות בעלת צורה עגולה סימטרית או רק יותר נוטה לצורת עין?
    4.השנה עליתי במשקל 10 קילו במשקלי היום הוא ל - 170 סמ 85 קג האם זה משקל שמהווה גורם סיכון לס.השד?...כמובן שאני מנסה להיכנס למשטר..בסוך אצליח
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    01/11/2007

    כן יש דברים שניתן לראות בממוגרפיה ודברים שרואים באולטרסאונד.אם יש משיכה של איזור בשד, יש לגשת להבדק מיד על ידי רופא מיומן. לגבי ערכים של החזרי תהודה איני יודעת זהו נושא לרופא אמתמחה ברדיולוגיה . ציסטה יכולה להיות עגולה ביממטרית וחלקה. משקל עודף כעת מהוה בעיה, באופן כללי משקל עודף לאורך שנים מעלה סכנה למחלות שונות, כוללל סרטן שד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו