שאלה לרופאה - ממוגרפיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לרופאה - ממוגרפיה
    דינה
    02/11/2007

    אני בת 35 ועשיתי ממוגרפיה במשך 5 שנים ( לא רצוף, אבל 3 פעם עשיתי)
    עשיתי רק ממו...ולא ראו בממוגרפיה כלום עקב צפיפות השד כי אני צעירה...והשד צפוף...
    לפני חצי שנה הובחנתי כחולת סרטן השד...ושוב...בממוגרפיה לא רואו כלום ( תקינה! ), אבל שלחו אותי ל- US ורק שם ראו ממצא...היום אני אחרי טיפול כימי ולפני ניתוח - בסוף טיפול כימי נשלחתי שוב לממוגרפיה ו- US ועוד פעם אותו סיפור...בממוגרפיה לא רואים כלום ( תקינה לגמרי!!!) וב- US ראו את הממצא ( שקטן אחרי הטיפול )

    ואני שואלת - מה יהיה מהמשך???
    אני אצטרך לעשות ממוגרפיה ו- US בעוד שנה...ובעוד שנתיים....ולא נראה לי שהשד שלי ישתנה באופן משמעותי....ישאיר צפוף לפחות עוד כמה שנים טובות...
    אז...איזו בדיקה לערוך???
    האם יש צורך בכלל בממוגרפיה ( כי זה גם מאוד כואב ולא מראה כלום!!! העובדה שכמעט פספסתי את המחלה בממוגרפיה!)האם מותר לעשות רק US?
    אני יודעת שיש בדיקת MRI, אבל אני גם יודעלת שלא אוהבים לתת אותה... מה הית ממליצה את בתור אונקולוגית???

    זה מאוד מדאיג אותי....אך להבדק בהמשך??

    תודה לך מרארש!



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לרופאה - ממוגרפיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדיקה המתאימה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    02/11/2007

    את ללא ספק זקוקה לבצע MRI במקרה שלך הרופא צריך להתעקש על הבדיקה, וכן יתנו אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו