מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחזור הוסת ולקיחת טמוקסיפן בגיל 39דינה23/11/2007
אני בת 39
מחזור היה סדיר לפני הכימו...
אחרי הכימו 3 וחצי חודשים וכ- 4 חודשים מחזור פסק עקב טיפולים כמותרפיים.
עכשיו מדי פעם יש לי כאבי הבטן למטה ( כמו שהיה תמיד לפני המחזור....) ויש מידי פעם פצעים בפנים...בסנטר, אף, מצח...( כמו שהיה לפני המחזור גם תמיד...)
האם ז"א ששחלות פעילות עדיין??? אולי יש סיכוי שמחזור יחזור פעם???
אך אפשר לדעת זה? קיים מצב שמחזור חוזר בגיל 39???
וכמה זמן נהוג לקחת טמוקסיפן בגיל 39 ( בקשר למחזור כתבתי מה קורה...)
ומתי צריך לקחת זריקות לוקרין??? רק שהמחזור חוזר או בכל מקרה ביחד עם טמוקסי???
תודה לך מראש!
לילה טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל ופעילות הורמונלית
פרופסור ביאטריס עוזיאלי23/11/2007יש סיכוי די גבוה שמחזור הוסת יחזור. אפשר לבדוק פעילות הורמונלית בדם אם פעילות תקינה יש סבירות גבוהה שיחזור המחזור. בכל מקרה בגילך יש סיכוי לחזרב של המחזור . גם בגיל גבוה יותר עדין יש סיכוי.לא ניתן לנבא מתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה בקשר לבדיקת דם הורמונלית
דינה23/11/2007תודה לך עבור התשובה!!!
אך נקראתבדיקת הדם הורמונלית?
ומה זה תשובה "תקינה" במספרים???
האם בדיקה מראה שיש פעילות שחלות...אז מחזור יחזור???
מי יכול לתת הפניה לבדיקה...אפשר לקבל מאונקולוג או רופא משפחה?
תודה לך מראש ושבת שלום!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד המשך שאלה...בבקשה דר' ביאטריס
דינה23/11/2007ובמקרה שבדיקת הדם הורמונלית תהיה תקינה....ושחלות פעולות....ומחזור בכל מקרה לא יחזור באם יש סכנה למשהו בהמשך???
או יש כדורים שבהמשך יכולים "לזרז" מחזור הוסת?
או...בכל מקרה מחזור אמור לחזור ( אם בדיקה תהיה תקינה? )
ועוד פעם....אני שואלת מה זה "תקין" במספרים בדרך כלל?
תודה לך שוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעילות הורמונלית
פרופסור ביאטריס עוזיאלי24/11/2007תסלחי לי שאיני מבינה למה את כל כך לחוצה, לא יקרה כלום גם אם מחזור הוסת לא יחזור, יש בדיקה לתפקוד השחלות שכל רופא משפחה , אונקולוג או גניקולוג יודע לתת , אולי כדאי ורצוי לראות גניקולוג אשר מבין טוב יותר את משמעות כל הבדיקות ויכול להסביר טוב יותר. איני יכולה לכתוב מה תקין ומה לא כי יש טווח בתקופות שונות של המחזור וכן ערכים שונים בקופות שונות. גם אם אין עדיין פעילות הורמונלית תקינה זה לא אומר שהמחזור לא יחזור. סבלנות, יכול לקחת גם שנתיים לפני שיחזור לפעילות תקינה. ובכלל יש מקרים שהאונקולוגים לא רוצים שהפעילות תחזור ואז מונעים את הפעילות על ידי זריקה להפסקת המחזור לכן בבקשה להרגע ולא להלחץ.ובעיקר לא לזרז את המחזור כהגדרתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך ואני קצת לחוצה
דינה24/11/2007כי אני חושבת עוד ללדת...בהמשך...וחשוב לי לקבל מחזור בחזרה...פעם...
תודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

